עזרה | בעיה בצריבה של NOKIA 225
-
@אנונימי1212 אתה יודע איזה גרסה היה על המכשיר לפניכן?
תנתק סוללה מהמכשיר ותנסה שוב -
@אנונימי1212 אתה יודע איזה גרסה היה על המכשיר לפניכן?
תנתק סוללה מהמכשיר ותנסה שוב@10110000 כתב בעזרה | בעיה בצריבה של NOKIA 225:
אתה יודע איזה גרסה היה על המכשיר לפניכן?
אין לי מושג..
-
@אנונימי1212 אתה יודע איזה גרסה היה על המכשיר לפניכן?
תנתק סוללה מהמכשיר ותנסה שוב -
@אנונימי1212 אתה יודע איזה גרסה היה על המכשיר לפניכן?
תנתק סוללה מהמכשיר ותנסה שוב@10110000
קרה לך מתישהו?
יש מה לעשות?צרבתי עוד מכשיר כזה בדיוק לפני חודש בערך והכל היה חלק..
-
@10110000
קרה לך מתישהו?
יש מה לעשות?צרבתי עוד מכשיר כזה בדיוק לפני חודש בערך והכל היה חלק..
@אנונימי1212 מאיפה קנית את המכשיר? בטוח שהוא מקורי
אף פעם לא קרא לי, ואני צרבתי מאות מכשירים, אבל לא יודע מה קורא אצלך, אולי תנסה להתקין שוב דריברים -
@אנונימי1212 מאיפה קנית את המכשיר? בטוח שהוא מקורי
אף פעם לא קרא לי, ואני צרבתי מאות מכשירים, אבל לא יודע מה קורא אצלך, אולי תנסה להתקין שוב דריברים@10110000 ישיבה בבית אל
יש מצב שזה בגלל שזה כשר?
זה לא היה של הוועדה בטוח -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות