עזרה | שחזור מסך הבית שנמחק
-
@EMG אמר במסך הבית נמחק:
מחקתי בטעות ביאנג GT S6310 את מסך הבית ועכשיו יש לי מסך שחור מישהו יודע מה אני אמור לעשות
1 כותרת שגויה
2 לעצם העניין, תתקין מסך הבית אחר עיין גוגל פליי ואז תוכל לשרוד עד שיביאו לך מסך הבית נורמלי אם אין לך איך להיכנס לסייר קבצים או לגוגל פליי כדי להתקין את האפליקצייה... תשלח אותה מטלפון אחר עם בלוטות ואז תתקין את זה דרך הקבצים שהתקבלו -
לי זה גם קרה ולא היה לי חשוב החומר אז צרבתי גרסה מחדש...
-
לי זה גם קרה ולא היה לי חשוב החומר אז צרבתי גרסה מחדש...
-
@EMG תצרוב עם אודין גרסה חדשה
יש פה הכל רק תחפש... -
@EMG תצרוב עם אודין גרסה חדשה
יש פה הכל רק תחפש... -
@EMG אם הסתדרת תעשה כך https://mitmachim.top/post/73247
צריך לסגור(לנעול) את הנושה -
@EMG אם הסתדרת תעשה כך https://mitmachim.top/post/73247
צריך לסגור(לנעול) את הנושה -
@EMG אם הסתדרת תעשה כך https://mitmachim.top/post/73247
צריך לסגור(לנעול) את הנושה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות