דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. בירור | חיבור C2 כשר למחשב

בירור | חיבור C2 כשר למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - נוקיה
7 פוסטים 5 כותבים 208 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יצחק קוזניץ
    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק קוזניץ
    #1

    טוב,
    אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
    אבל!
    יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
    ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
    אבל איך מחברים למחשב ? הוא לא מתחבר !

    הישבשר המלומדה ח 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יצחק קוזניץ סימן נושא זה כשאלה
    • י יצחק קוזניץ

      טוב,
      אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
      אבל!
      יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
      ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
      אבל איך מחברים למחשב ? הוא לא מתחבר !

      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומד
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יצחק-קוזניץ כתב בבירור | חיבור C2 כשר למחשב:

      טוב,
      אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
      אבל!
      יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
      ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
      אבל איך מחברים למחשב ?

      מה הבעיה בחוט רגיל למחשב פרט את הבעיה

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

        @יצחק-קוזניץ כתב בבירור | חיבור C2 כשר למחשב:

        טוב,
        אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
        אבל!
        יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
        ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
        אבל איך מחברים למחשב ?

        מה הבעיה בחוט רגיל למחשב פרט את הבעיה

        ה מנותק
        ה מנותק
        ה' הוא המלך0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @הישבשר-המלומד כנראה הוא מתכוון לc2 סטנדרטי שנהרס לו החיבור usb

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י יצחק קוזניץ

          טוב,
          אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
          אבל!
          יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
          ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
          אבל איך מחברים למחשב ? הוא לא מתחבר !

          ח מחובר
          ח מחובר
          חכם בלילה 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
          #4

          @יצחק-קוזניץ כתב בבירור | חיבור C2 כשר למחשב:

          טוב,
          אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
          אבל!
          יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
          ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
          אבל איך מחברים למחשב ?

          @יצחק-קוזניץ אפשרי
          עשיתי את זה לאחרונה בנוקיה כשר אורגינל

          דבר ראשון לפרוץ את הבלוטוס לפי המדריך כאן
          https://mitmachim.top/topic/29438/מדריך-תיקון-הבלוטוס-הבעייתי-של-נוקיה-ופתיחת-האפשרות-לשליחה-וקבלת-קבצים-בנוקיה-כשר

          (אחר כך לנסות להחליף תפריט שיהיה הגדרות גיבוי (בתוכנה מובי MB) דרך בלוטוס
          אם לא יעזור והמקום של הכרטיס הרוס)

          תוכל לדלג ישר לשלב הזה בלי להחליף תפריט⬇️

          צריך להתקין את התוכנה של נוקיה אפשר דרך שם לייצא אנשי קשר (גם דרך בלוטוס כמובן)

          אם תסתבך באחד מהשלבים תעדכן!

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חכם בלילה 1

            @יצחק-קוזניץ כתב בבירור | חיבור C2 כשר למחשב:

            טוב,
            אולי זה שאלה ישנה, ברור שזה שאלה שאינה אקטואלית כמעט,
            אבל!
            יש לי אנשי קשר ב C2 כשר אורגינל,
            ואני צריך לחלצם - ייש תוכנה ייעודית וכו',
            אבל איך מחברים למחשב ?

            @יצחק-קוזניץ אפשרי
            עשיתי את זה לאחרונה בנוקיה כשר אורגינל

            דבר ראשון לפרוץ את הבלוטוס לפי המדריך כאן
            https://mitmachim.top/topic/29438/מדריך-תיקון-הבלוטוס-הבעייתי-של-נוקיה-ופתיחת-האפשרות-לשליחה-וקבלת-קבצים-בנוקיה-כשר

            (אחר כך לנסות להחליף תפריט שיהיה הגדרות גיבוי (בתוכנה מובי MB) דרך בלוטוס
            אם לא יעזור והמקום של הכרטיס הרוס)

            תוכל לדלג ישר לשלב הזה בלי להחליף תפריט⬇️

            צריך להתקין את התוכנה של נוקיה אפשר דרך שם לייצא אנשי קשר (גם דרך בלוטוס כמובן)

            אם תסתבך באחד מהשלבים תעדכן!

            י מנותק
            י מנותק
            יצחק קוזניץ
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חכם-בלילה-1
            פריצת הבלוטוס לא מוחקת נתונים ?

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יצחק קוזניץ

              @חכם-בלילה-1
              פריצת הבלוטוס לא מוחקת נתונים ?

              ח מחובר
              ח מחובר
              חכם בלילה 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יצחק-קוזניץ איפוס הגדרות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דוד טרייטל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                פשוט איפוס הגדרות כוכבית סולמית 7780 סולמית, אם אני זוכר נכון.
                ואז להיכנס לבלוטוס, וברגע שנדלק לצאת ממנו מיידית!
                עכשיו הוא אמור להיות גלוי, ואם לא, חזור על הפעולה עד להצלחה בס"ד.
                אחר כך התקן Nokia PC suite או Nokia Suite, חבר את הC2 דרך בלוטוס (אם יש לך במחשב, בנייח לרוב אין) וחפש שם אפשרות של ייבוא/סינכרון אנשי קשר.
                כשהם יהיו על המחשב, חפש שם אפשרות לייצוא בקובץ,

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר