מחשב מעלה מערכת רק בהדלקה שניה
-
@y-e תנסה את זה:
תלחץ כאן, מה שנפתח תלחץ "אפשרויות הפעלה נוספות" (אל תדקדק איתי על המילה, אני לא זוכר איך זה כתוב בעברית).
מה שנפתח - תלחץ על "בחר מה קורה כשלוחצים על כפתורי ההפעלה".
למטה יש רשימה של אפשרויות עם הכותרת "אפשרויות כיבוי".
האפשרות הראשונה - אמורה להיות בעברית משהו כמו "הפעל את 'הפעלה מהירה'". תדאג שהיא תהיה מסומנת, כלומר פועלת. ותאשר.מקווה שלא בלבלתי יותר מידי, המחשב שלי באנגלית.
תרצה עזרה נוספת - אתה יכול בצ'אט. -
@y-e תנסה את זה:
תלחץ כאן, מה שנפתח תלחץ "אפשרויות הפעלה נוספות" (אל תדקדק איתי על המילה, אני לא זוכר איך זה כתוב בעברית).
מה שנפתח - תלחץ על "בחר מה קורה כשלוחצים על כפתורי ההפעלה".
למטה יש רשימה של אפשרויות עם הכותרת "אפשרויות כיבוי".
האפשרות הראשונה - אמורה להיות בעברית משהו כמו "הפעל את 'הפעלה מהירה'". תדאג שהיא תהיה מסומנת, כלומר פועלת. ותאשר.מקווה שלא בלבלתי יותר מידי, המחשב שלי באנגלית.
תרצה עזרה נוספת - אתה יכול בצ'אט. -
@y-e אתה משתמש בוינדוס 10 כי אם כן אתה צריך לסמן (במסך של הבוט בביוס, מתחת לאפשרויות ששיחקת מקודם) את UEFI ולא LEAGECY [אם מערכת הקבצים שלך היא מסוג GPT]
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


זה חזר לעשות את הבעיה...