בקשת מידע | התקנת וינדוס לIMAC ישן
-
שבוע טוב.
יש לי מחשב איימאק שעבר איפוס ונמחקו לגמרי המערכות הפעלה שהיו מותקנות עליו והצלחתי להתקין עליו וינדוס אבל הבעיה שמשום מה הוינדוס קורס ולא מגיב והמסך נהיה שחור...
חשבתי שזו בעיית דרייברים והסתבכתי מאוד עם ההתקנה שלהם..
אז חשבתי להתקין מחדש את הMACOS אבל מסתבר שצריך מחשב מאק נוסף בשביל ליצור את ההתקנה או תוכנה מסויימת שנקראת TRANSMAC שהיא חסומה לי בנטפרי...אשמח אם מישהו יכול לעזור בנושא ..
תודה -
שבוע טוב.
יש לי מחשב איימאק שעבר איפוס ונמחקו לגמרי המערכות הפעלה שהיו מותקנות עליו והצלחתי להתקין עליו וינדוס אבל הבעיה שמשום מה הוינדוס קורס ולא מגיב והמסך נהיה שחור...
חשבתי שזו בעיית דרייברים והסתבכתי מאוד עם ההתקנה שלהם..
אז חשבתי להתקין מחדש את הMACOS אבל מסתבר שצריך מחשב מאק נוסף בשביל ליצור את ההתקנה או תוכנה מסויימת שנקראת TRANSMAC שהיא חסומה לי בנטפרי...אשמח אם מישהו יכול לעזור בנושא ..
תודההדגם הוא IMAC 11'2 MID 2010
-
הדגם הוא IMAC 11'2 MID 2010
-
שבוע טוב.
יש לי מחשב איימאק שעבר איפוס ונמחקו לגמרי המערכות הפעלה שהיו מותקנות עליו והצלחתי להתקין עליו וינדוס אבל הבעיה שמשום מה הוינדוס קורס ולא מגיב והמסך נהיה שחור...
חשבתי שזו בעיית דרייברים והסתבכתי מאוד עם ההתקנה שלהם..
אז חשבתי להתקין מחדש את הMACOS אבל מסתבר שצריך מחשב מאק נוסף בשביל ליצור את ההתקנה או תוכנה מסויימת שנקראת TRANSMAC שהיא חסומה לי בנטפרי...אשמח אם מישהו יכול לעזור בנושא ..
תודה@היהודי-פשוט כתב בבקשת מידע | התקנת וינדוס לIMAC ישן:
שבוע טוב.
יש לי מחשב איימאק שעבר איפוס ונמחקו לגמרי המערכות הפעלה שהיו מותקנות עליו והצלחתי להתקין עליו וינדוס אבל הבעיה שמשום מה הוינדוס קורס ולא מגיב והמסך נהיה שחור...
חשבתי שזו בעיית דרייברים והסתבכתי מאוד עם ההתקנה שלהם..
אז חשבתי להתקין מחדש את הMACOS אבל מסתבר שצריך מחשב מאק נוסף בשביל ליצור את ההתקנה או תוכנה מסויימת שנקראת TRANSMAC שהיא חסומה לי בנטפרי...אשמח אם מישהו יכול לעזור בנושא ..
תודהאני יכול לשלוח לך dng של המערכת תבדוק עם gpt אם זה עוזר לך
-
ה היהודי פשוט סימן נושא זה כשאלה
-
@היהודי-פשוט כתב בבקשת מידע | התקנת וינדוס לIMAC ישן:
שבוע טוב.
יש לי מחשב איימאק שעבר איפוס ונמחקו לגמרי המערכות הפעלה שהיו מותקנות עליו והצלחתי להתקין עליו וינדוס אבל הבעיה שמשום מה הוינדוס קורס ולא מגיב והמסך נהיה שחור...
חשבתי שזו בעיית דרייברים והסתבכתי מאוד עם ההתקנה שלהם..
אז חשבתי להתקין מחדש את הMACOS אבל מסתבר שצריך מחשב מאק נוסף בשביל ליצור את ההתקנה או תוכנה מסויימת שנקראת TRANSMAC שהיא חסומה לי בנטפרי...אשמח אם מישהו יכול לעזור בנושא ..
תודהאני יכול לשלוח לך dng של המערכת תבדוק עם gpt אם זה עוזר לך
@תמיד-עוזר
macOS High Sierra 10.13.6 DMG
זה הגרסא אם תוכל תודה -
@תמיד-עוזר
macOS High Sierra 10.13.6 DMG
זה הגרסא אם תוכל תודה@היהודי-פשוט כתב בבקשת מידע | התקנת וינדוס לIMAC ישן:
@תמיד-עוזר
macOS High Sierra 10.13.6 DMG
זה הגרסא אם תוכל תודהhttps://send.magicode.me/send-file/file/98e107754e29c81f****c9900ce24171706e7ea0c6b1/view
תוריד כוכביות -
נ נתן מ התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות