באג | נגן לא קורא שירים בנוקיה 235
-
יש לי נוקיה 235
ב"ה בלי עין הרע הוא עובד טוב ללא בעיות כמעט
בשבוע האחרון תמיד שאני נכנס לנגן הוא לא קורא את השירים
גם אלו הנמצאים על הטלפון עצמו וגם אלו הנמצאים בזיכרון הכרטיס,
(אין לי יישום "קבצים" כדי להיכנס משם למוזיקה אבל דרך הרינגטונים בפרופילים הוא נכנס ומציג את השירים...)
אשמח לפתרונות איך אפשר לתקן את הבאג הזה
תודה רבה -
יש לי נוקיה 235
ב"ה בלי עין הרע הוא עובד טוב ללא בעיות כמעט
בשבוע האחרון תמיד שאני נכנס לנגן הוא לא קורא את השירים
גם אלו הנמצאים על הטלפון עצמו וגם אלו הנמצאים בזיכרון הכרטיס,
(אין לי יישום "קבצים" כדי להיכנס משם למוזיקה אבל דרך הרינגטונים בפרופילים הוא נכנס ומציג את השירים...)
אשמח לפתרונות איך אפשר לתקן את הבאג הזה
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות