המלצה | הנחה למכשירי Qin בעלי אקספרס
-
@חי-שמחה כתב בהמלצה | הנחה למכשירי Qin בעלי אקספרס:
@מישהו12 מה שיש בשורה למעלה כתובת החנות
לי זה עובד מצוין
אולי צריך להתחבר קודם לאלי אקספרס -
-
-
@מחנה-ידידים לא, תכתוב לו שאתה הגעת דרכי דרך ההנחה שלי
@מישהו12 כתבתי. הוא נתן בהתחלה קופון של 5 דולר שזה רק לקניות מעל 103 דולר וכשאמרתי שיש לי מבצע של משתמש חדש וזה זול יותר מ 103 דולר הוא נתן של 2 דולר שזה לקניות מעל 83 דולר.
-
@מישהו12 כתבתי. הוא נתן בהתחלה קופון של 5 דולר שזה רק לקניות מעל 103 דולר וכשאמרתי שיש לי מבצע של משתמש חדש וזה זול יותר מ 103 דולר הוא נתן של 2 דולר שזה לקניות מעל 83 דולר.
-
@מחנה-ידידים אין לי מה לעשות עם זה.
ובפועל גם קיבלת עוד הנחה...@מישהו12 אני מוכן לתת לך את ההנחה.
-
@מישהו12 אני מוכן לתת לך את ההנחה.
-
@מחנה-ידידים מה?
@מישהו12 אין לי צורך בקופון של 5 הדולר.
מי שרוצה אני אתן לו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות