גירסה כשרה לנוקיה 301
-
@יואלי אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
@מישהו12 איזה קבצים?
@מישהו12 אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
@יואלי אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
תכלס
איך מכשירים את זה ?
או לפחות משנים את התפריט באמצעות תוכנת MobiMB ?תביאו לי קבצי קושחה
-
@מישהו12 המכשיר הזה מתחבר לMOBIMB?
-
@מישהו12 המכשיר הזה מתחבר לMOBIMB?
-
@מישהו12 נראה שלא...
איך אני יכול לשאוב ממנו את הצלצולים שלו? -
@מישהו12 נראה שלא...
איך אני יכול לשאוב ממנו את הצלצולים שלו?@א-פיינער-איד אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
@מישהו12 נראה שלא...
איך אני יכול לשאוב ממנו את הצלצולים שלו?ככה:
נגיד לרינגטון שאתה רוצה להעתיק קוראים rington.aac
אתה לוקח קובץ ומשנה לו את השם לrington.aac
ולוקח את הקובץ עם השם ששינית+עוד קובץ (לא משנה מה) ומעתיק לתיקיית הרינגטונים במכשיר.המכשיר יודיע שהוא הצליח להעתיק רק אחד.
עכשיו הוסרה הגנת ההעתקה מrington.aac -
@א-פיינער-איד אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
@מישהו12 נראה שלא...
איך אני יכול לשאוב ממנו את הצלצולים שלו?ככה:
נגיד לרינגטון שאתה רוצה להעתיק קוראים rington.aac
אתה לוקח קובץ ומשנה לו את השם לrington.aac
ולוקח את הקובץ עם השם ששינית+עוד קובץ (לא משנה מה) ומעתיק לתיקיית הרינגטונים במכשיר.המכשיר יודיע שהוא הצליח להעתיק רק אחד.
עכשיו הוסרה הגנת ההעתקה מrington.aac@מישהו12
משום מה הוא מעתיק את שניהם...
לא מצליח...אני עושה את זה דרך המחשב
-
@מישהו12
משום מה הוא מעתיק את שניהם...
לא מצליח...אני עושה את זה דרך המחשב
@א-פיינער-איד אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
@מישהו12
משום מה הוא מעתיק את שניהם...
לא מצליח...אני עושה את זה דרך המחשב
תעשה דרך הפלאפון
-
@א-פיינער-איד אמר בגירסה כשרה לנוקיה 301:
@מישהו12
משום מה הוא מעתיק את שניהם...
לא מצליח...אני עושה את זה דרך המחשב
תעשה דרך הפלאפון
@מישהו12 לא הולך
-
@מישהו12 לא הולך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות