דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner

עזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
18 פוסטים 4 כותבים 100 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איש אמתא איש אמת

    @MAD מאוד מוזר, מה זה משנה איפה אני נמצא, זה קושחה אחרת?! אולי vpn יעזור...

    M מחובר
    M מחובר
    MAD
    כתב נערך לאחרונה על ידי MAD
    #9

    @איש-אמת כתב בעזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner:

    @MAD מאוד מוזר, מה זה משנה איפה אני נמצא, זה קושחה אחרת?! אולי vpn יעזור...

    הברקת 👏 👏 👏

    שלחתי להם אם זה יעזור

    ו...
    659ff05d-3620-4913-ab2a-b52b0992c977-image.png

    איש אמתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M MAD

      @איש-אמת כתב בעזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner:

      @MAD מאוד מוזר, מה זה משנה איפה אני נמצא, זה קושחה אחרת?! אולי vpn יעזור...

      הברקת 👏 👏 👏

      שלחתי להם אם זה יעזור

      ו...
      659ff05d-3620-4913-ab2a-b52b0992c977-image.png

      איש אמתא מנותק
      איש אמתא מנותק
      איש אמת
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @MAD לא מצחיק אחד, אתה מגלה להם את התוכנית שלך, אתה צריך לעשות את זה בשקט, קח את התוכנית החינמית שלהם תפעיל vpn ותחבר את המכשיר (אולי צריך לשנות גם את המדינה שהגדרת)

      אני יודע שאני חושב שאני יודע.

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • איש אמתא איש אמת

        @MAD לא מצחיק אחד, אתה מגלה להם את התוכנית שלך, אתה צריך לעשות את זה בשקט, קח את התוכנית החינמית שלהם תפעיל vpn ותחבר את המכשיר (אולי צריך לשנות גם את המדינה שהגדרת)

        M מחובר
        M מחובר
        MAD
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @איש-אמת לפי ההתכתבות שלי עם הנציג
        אני יודע שאין לו בעיה עם זה
        אני גם צריך לדעת באיזה שלב הם מזהים איפה הפעלתי אותו

        אל תעשה אותי כזה טיפש 😉 😉

        איש אמתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • M MAD

          @איש-אמת לפי ההתכתבות שלי עם הנציג
          אני יודע שאין לו בעיה עם זה
          אני גם צריך לדעת באיזה שלב הם מזהים איפה הפעלתי אותו

          אל תעשה אותי כזה טיפש 😉 😉

          איש אמתא מנותק
          איש אמתא מנותק
          איש אמת
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @MAD כתב בעזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner:

          אני גם צריך לדעת באיזה שלב הם מזהים איפה הפעלתי אותו

          בהחלט, הימור שלי, זה לא משהו מובנה בקושחה, אולי החשבון מטא אולי בזמן הפעלת מצב מפתחים אבל לעשות קושחה מיוחדת לישראל?!

          אני יודע שאני חושב שאני יודע.

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איש אמתא איש אמת

            @MAD כתב בעזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner:

            אני גם צריך לדעת באיזה שלב הם מזהים איפה הפעלתי אותו

            בהחלט, הימור שלי, זה לא משהו מובנה בקושחה, אולי החשבון מטא אולי בזמן הפעלת מצב מפתחים אבל לעשות קושחה מיוחדת לישראל?!

            M מחובר
            M מחובר
            MAD
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @איש-אמת
            זה הפלט של AI אחרי שהוא היה איתי לכל החודשיים האלו והוא יודע מה אני צריך הכנסתי לו את התשובה שהם שלחו לי (נמצא בספוילר)
            וזה מה שהוא השיב:

            1. מה זה HMS ומה הבעיה איתו?
              HMS זה קיצור של Horizon Managed Services.
              זהו השירות החדש והרשמי של Meta (פייסבוק) לניהול עסקי של מכשירים.
              בעבר: יכולנו לנהל מכשירים בשיטות "פיראטיות" או ישנות (כמו ADB).
              היום (עדכון v74 ומעלה): Meta החליטה לחסום את כל הדלתות האחוריות. הם אומרים: "רוצה לנהל מכשיר? אתה חייב לעבור דרך הצינור הרשמי שלנו (HMS)".
              הבעיה הגדולה: ArborXR אומרים לך ששירות ה-HMS לא זמין בישראל.
              מטא פשוט לא פתחה את האפשרות הזו למכשירים שנמצאים/נמכרו בישראל.
              המשמעות: בגלל שהמכשירים שלך מעודכנים לגרסה חדשה (v74+), הם נעולים. אי אפשר לרשום אותם ל-MDM (כמו ArborXR) כי המערכת דורשת רכיב (HMS) שלא קיים בארץ. גם VPN לא יעזור כי זה צרוב בחומרה/מספר סידורי של המכשיר.
            2. מה הם המכשירים האחרים (HTC ו-PICO)?
              בגלל ש-Meta Quest הפכו להיות מאוד "סגורים" וקשים לעסקים (במיוחד בישראל), ArborXR ממליצים לך לעבור למתחרים.
              אלו מכשירים שעובדים על אנדרואיד פתוח. שם אין את כל הבעיות של "מחיקת חשבון" או "Device Owner". הכל עובד שם בקלות.
              PICO (פיקו):
              המתחרה הישיר והכי דומה ל-Quest 2/3.
              שייך לחברת ByteDance (הבעלים של TikTok).
              למה הוא טוב לך? יש לו "מצב קיוסק" מובנה, קל מאוד לפרוץ ולנהל אותו, והוא עובד מצוין עם MDM בישראל. חברות הדרכה רבות עוברות לפיקו בגלל הקלות הזו.
              HTC VIVE (במיוחד דגמי Focus):
              מכשירים שמיועדים מראש לשוק העסקי.
              יקרים יותר בדרך כלל.
              פתוחים לגמרי לניהול, בלי שום כאב ראש של חשבונות פייסבוק/מטא.

            Hi M.A.,

            For Quest devices in Israel, HMS (Horizon Managed Services) isn't currently available in your country. Quest headsets running OS v74+ unfortunately won't be able to enroll into ArborXR without HMS support.

            We recommend contacting Meta's sales team to ask when they plan to expand HMS support to Israel. Meanwhile, consider HTC or PICO headsets, which can still be enrolled using our legacy process without HMS.

            VPN won't resolve this limitation as it's a regional service restriction by Meta.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • M MAD

              שלום לכולם,
              אני מחפש פתרון mdm למשקפי Meta Quest S3.
              המטרה שלי היא להפוך את האפליקציית ה- mdm ל-Device Owner (מנהל מכשיר) באמצעות הפקודה

              dpm set-device-owner
              

              כדי לקבל שליטה מלאה ולנעול את המכשיר.
              הבעיה:
              המכשירים כבר מחוברים לחשבון Meta/Oculus, ולבצע איפוס יצרן (Factory Reset) זה לא אפשרות כי כדי לפתוח מצב מפתחים זה רק דרך האפליקציה ואז הוא נכנס לחשבון.
              כשאני מריץ את פקודת הנעילה, אני מקבל את השגיאה הסטנדרטית של אנדרואיד:

              java.lang.IllegalStateException: Not allowed to set the device owner because there are already some accounts on the device.
              

              מה שניסיתי (והכל נכשל):
              הרצתי dumpsys account וראיתי שיש 3 חשבונות שמנוהלים ע"י
              com.oculus.horizon: חשבון Meta, Oculus ו-Horizon.
              ניסיתי למחוק אותם בכל דרך אפשרית דרך ADB, ונראה שמטא חסמו הכל ברמת המערכת (System Level).
              אלה הפקודות שנכשלו:

              • מחיקה ישירה (CMD Account):
                הרצתי
              adb shell cmd account remove-account
              

              על כל החשבונות. הפקודה רצה בלי שגיאה, אבל בפועל החשבונות לא נמחקו ב-dumpsys.

              • עקיפת GUI (פתיחת הגדרות אנדרואיד):
                ניסיתי לפתוח את מסך החשבונות "השטוח" של אנדרואיד כדי למחוק ידנית.
                android.settings.SYNC_SETTINGS - זורק אותי להגדרות ה-VR של אוקולוס (שם אין כפתור מחיקה).
                Settings$AccountDashboardActivity - נכשל עם שגיאת אבטחה: java.lang.SecurityException: Permission Denial ... not exported.
              • מחיקה דרך Content Provider:
                ניסיון למחוק ישירות מה-DB:
                adb shell content call --uri content://settings/system --method DELETE_ACCOUNT
                התוצאה: Result: null (לא עשה כלום).
                Brute Force (איפוס נתונים/השבתת אפליקציה):
                ניסיתי לאפס/לכבות את האפליקציה שמחזיקה את החשבונות (com.oculus.horizon):
                pm clear - נכשל: SecurityException: PID does not have permission android.permission.CLEAR_APP_USER_DATA.
                pm disable-user - נכשל: SecurityException: Cannot disable a protected package.
                ביטול הרשאות (Revoke):
                ניסיתי לבטל הרשאות MANAGE_ACCOUNTS לאפליקציות של אוקולוס.
                התוצאה: not a changeable permission type.
                השאלה שלי:
                האם מישהו מכיר דרך בגרסאות החדשות של הקווסט למחוק את החשבונות דרך ADB בלי איפוס יצרן?
                נראה ש-com.oculus.horizon מוגנת ברמה שלא מאפשרת שום שינוי מבחוץ.

              וגם השירות של נותני mdm לאוקולוס כמו arborxr.com גם לא רלוונטי כי meta לא תומכים בישראל בשירות שלהם

              סליחה אם זה לא מספיק ברור כי הסיכום מכל הפעולות שעשיתי בוצע ע"י AI וערכתי

              קישור לנושא ב- jtech forums

              תודה רבה!
              וחנוכה שמח 🕎 🕎

              D מנותק
              D מנותק
              DYDY6137
              כתב נערך לאחרונה על ידי DYDY6137
              #14

              @MAD

              יש לי המון ניסיון בתחום ויש לי כמה משקפות חסמתי את כולם ועבד מצוין והיה אפשר להסיר את החשבונות בהגדרות נוספות שאתה מתקין מסיידלאודר אבל היום בגרסאות החדשות הם חסמו את האפשרות הזאת ולכן אני תקוע עם שתי משקפות שהסרתי להם את החסימה בטעות
              לדעתי אתה צריך לשנמך גרסה יש כמה מדריכים שמצאתי ברשת ואולי יעזור לך לי עדיין לא היה זמן להגיע לזה כדי לנסות

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DYDY6137

                @MAD

                יש לי המון ניסיון בתחום ויש לי כמה משקפות חסמתי את כולם ועבד מצוין והיה אפשר להסיר את החשבונות בהגדרות נוספות שאתה מתקין מסיידלאודר אבל היום בגרסאות החדשות הם חסמו את האפשרות הזאת ולכן אני תקוע עם שתי משקפות שהסרתי להם את החסימה בטעות
                לדעתי אתה צריך לשנמך גרסה יש כמה מדריכים שמצאתי ברשת ואולי יעזור לך לי עדיין לא היה זמן להגיע לזה כדי לנסות

                M מחובר
                M מחובר
                MAD
                כתב נערך לאחרונה על ידי MAD
                #15

                @DYDY6137 תודה רבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M מחובר
                  M מחובר
                  MAD
                  כתב נערך לאחרונה על ידי MAD
                  #16

                  אחרי בדיקה מקיפה הפיתרון של @dydy6137 לא רלוונטי כי מטא חסמו את האפשרות הזאת של שנמוך גרסה
                  אני כן הייתי רוצה לנסות את זה אבל לא על המכשיר הזה, כי אני לא רוצה לקחת סיכון על מכשיר טוב, ללקוח שלי יש הרבה מכשירים ביקשתי ממנו אחד שלא אכפת לו שילך לפח ומקוה ששבוע הבא אני ינסה עליו

                  הקישור ל reddit חיפשתי שם המון כולם כותבים אותו דבר כמו ה AI בספוילר

                  תשובה מפורטת מAI:
                  ביצעתי עבורך חיפוש מעמיק ומקיף עכשיו ב-Reddit (קהילות r/OculusQuest, r/QuestPiracy, r/AndroidDev) ובפורומים של מפתחי אנדרואיד (XDA). חיפשתי ספציפית פתרונות לגרסאות v60 ומעלה (אנדרואיד 12/14).
                  הנה הסיכום של מה שהקהילה העולמית אומרת נכון להיום. התשובות לא ישמחו אותך, אבל הן האמת הטכנית:
                  המפתח של Oculess מרים ידיים
                  מצאתי דיונים של המפתח של Oculess (הכלי שניסינו).
                  הוא כותב במפורש:
                  "Meta patched the account removal exploit in v63+. On Android 12L/14 builds, the system apps are protected. If you remove the account via ADB, the headset will likely bootloop or force a login on restart."
                  תרגום: בגרסאות החדשות, מטא תיקנה את הפרצה. אם תצליח למחוק את החשבון בכוח, המכשיר כנראה יכנס ללופ של אתחול (Bootloop) או יכריח אותך להתחבר מחדש מיד כשהוא נדלק.

                  הנה ההסבר הטכני המדויק למה הבקשה הזו בלתי אפשרית לביצוע בקווסט 2:
                  המכשול: "הפתיל השרוף" (Anti-Rollback / ARB)
                  בתוך המעבד של הקווסט (Snapdragon XR2) יש רכיב חומרה שנקרא eFuse (פתיל אלקטרוני).
                  כך זה עובד:
                  בכל פעם שמטא מוציאה עדכון גרסה משמעותי (למשל, עליה מגרסה 50 ל-60), העדכון שולח פקודה חשמלית ו"שורף" פתיל זעיר במעבד.
                  המספר הסידורי של הפתיל עולה (למשל, מ-1 ל-2).
                  זהו תהליך פיזי ובלתי הפיך. אי אפשר "לתקן" את הפתיל.
                  הבעיה שלך:
                  אתה נמצא כרגע בגרסה v74 (או קרוב לזה). ה-ARB שלך נמצא במספר גבוה (נניח 4).
                  הגרסה שאתה רוצה (זו שאפשרה למחוק חשבונות) היא אזור גרסה v40-v50. ה-ARB שלה הוא נמוך (נניח 1).
                  מה יקרה אם תנסה לצרוב?
                  ברגע שתנסה להתקין את הגרסה הישנה, ה"בוטלאודר" (התוכנה הראשונית) יבדוק את הפתיל.
                  הוא יראה שהפתיל הפיזי עומד על 4, אבל התוכנה שאתה מנסה להתקין מתאימה ל-1.
                  הוא יזהה את זה כניסיון פריצה אבטחה, ינעל את המכשיר מיידית, והמכשיר יהפוך ל-"Hard Brick". המסך ישאר שחור לנצח. שום טכנאי לא יוכל לתקן את זה.
                  לשאלתך: מתי זה השתנה?
                  השינוי הגדול שחסם את רוב הפרצות קרה במעבר לאנדרואיד 12, שהתרחש בגרסה v51 (מאי 2023).
                  לפני v51: המערכת הייתה מבוססת אנדרואיד 10, והיה קל יותר לפרוץ ולמחוק חשבונות.
                  אחרי v51: מטא שינתה את כל מנגנון ההרשאות, חסמה את הגישה להגדרות אנדרואיד, והפעילה את מנגנוני ה-ARB האגרסיביים.
                  שורה תחתונה
                  אין דרך חזרה. אי אפשר לשנמך מ-v74 ל-v50. זה חסום ברמת החומרה.

                  איש אמתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MAD

                    אחרי בדיקה מקיפה הפיתרון של @dydy6137 לא רלוונטי כי מטא חסמו את האפשרות הזאת של שנמוך גרסה
                    אני כן הייתי רוצה לנסות את זה אבל לא על המכשיר הזה, כי אני לא רוצה לקחת סיכון על מכשיר טוב, ללקוח שלי יש הרבה מכשירים ביקשתי ממנו אחד שלא אכפת לו שילך לפח ומקוה ששבוע הבא אני ינסה עליו

                    הקישור ל reddit חיפשתי שם המון כולם כותבים אותו דבר כמו ה AI בספוילר

                    תשובה מפורטת מAI:
                    ביצעתי עבורך חיפוש מעמיק ומקיף עכשיו ב-Reddit (קהילות r/OculusQuest, r/QuestPiracy, r/AndroidDev) ובפורומים של מפתחי אנדרואיד (XDA). חיפשתי ספציפית פתרונות לגרסאות v60 ומעלה (אנדרואיד 12/14).
                    הנה הסיכום של מה שהקהילה העולמית אומרת נכון להיום. התשובות לא ישמחו אותך, אבל הן האמת הטכנית:
                    המפתח של Oculess מרים ידיים
                    מצאתי דיונים של המפתח של Oculess (הכלי שניסינו).
                    הוא כותב במפורש:
                    "Meta patched the account removal exploit in v63+. On Android 12L/14 builds, the system apps are protected. If you remove the account via ADB, the headset will likely bootloop or force a login on restart."
                    תרגום: בגרסאות החדשות, מטא תיקנה את הפרצה. אם תצליח למחוק את החשבון בכוח, המכשיר כנראה יכנס ללופ של אתחול (Bootloop) או יכריח אותך להתחבר מחדש מיד כשהוא נדלק.

                    הנה ההסבר הטכני המדויק למה הבקשה הזו בלתי אפשרית לביצוע בקווסט 2:
                    המכשול: "הפתיל השרוף" (Anti-Rollback / ARB)
                    בתוך המעבד של הקווסט (Snapdragon XR2) יש רכיב חומרה שנקרא eFuse (פתיל אלקטרוני).
                    כך זה עובד:
                    בכל פעם שמטא מוציאה עדכון גרסה משמעותי (למשל, עליה מגרסה 50 ל-60), העדכון שולח פקודה חשמלית ו"שורף" פתיל זעיר במעבד.
                    המספר הסידורי של הפתיל עולה (למשל, מ-1 ל-2).
                    זהו תהליך פיזי ובלתי הפיך. אי אפשר "לתקן" את הפתיל.
                    הבעיה שלך:
                    אתה נמצא כרגע בגרסה v74 (או קרוב לזה). ה-ARB שלך נמצא במספר גבוה (נניח 4).
                    הגרסה שאתה רוצה (זו שאפשרה למחוק חשבונות) היא אזור גרסה v40-v50. ה-ARB שלה הוא נמוך (נניח 1).
                    מה יקרה אם תנסה לצרוב?
                    ברגע שתנסה להתקין את הגרסה הישנה, ה"בוטלאודר" (התוכנה הראשונית) יבדוק את הפתיל.
                    הוא יראה שהפתיל הפיזי עומד על 4, אבל התוכנה שאתה מנסה להתקין מתאימה ל-1.
                    הוא יזהה את זה כניסיון פריצה אבטחה, ינעל את המכשיר מיידית, והמכשיר יהפוך ל-"Hard Brick". המסך ישאר שחור לנצח. שום טכנאי לא יוכל לתקן את זה.
                    לשאלתך: מתי זה השתנה?
                    השינוי הגדול שחסם את רוב הפרצות קרה במעבר לאנדרואיד 12, שהתרחש בגרסה v51 (מאי 2023).
                    לפני v51: המערכת הייתה מבוססת אנדרואיד 10, והיה קל יותר לפרוץ ולמחוק חשבונות.
                    אחרי v51: מטא שינתה את כל מנגנון ההרשאות, חסמה את הגישה להגדרות אנדרואיד, והפעילה את מנגנוני ה-ARB האגרסיביים.
                    שורה תחתונה
                    אין דרך חזרה. אי אפשר לשנמך מ-v74 ל-v50. זה חסום ברמת החומרה.

                    איש אמתא מנותק
                    איש אמתא מנותק
                    איש אמת
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @MAD אנטישמים...
                    מה אם נקנה את המכשירים של usa הרי בין כה אין עברית

                    אני יודע שאני חושב שאני יודע.

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • איש אמתא איש אמת

                      @MAD אנטישמים...
                      מה אם נקנה את המכשירים של usa הרי בין כה אין עברית

                      M מחובר
                      M מחובר
                      MAD
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @איש-אמת כתב בעזרה | עזרה בחסימה של Quest s3: הסרת חשבונות Meta לצורך Device Owner:

                      אנטישמים...

                      כמה שאתה צודק 😠 😠 😠
                      יהודי סך הכל רוצה להיות שמור
                      אני לא הצלחתי להבין את הקטע של לריב ככה עם לקוחות לא מכיר שום חברה שנועלת ככה את המכשירים שלך אם אתה רוצה תגיד שאתה מוריד את האחריות, מה הקטע????

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר