באג | שגיאה בהקלטה
-
הכנסתי בשלוחת ההקלטות את הקוד הבא'
ומידי פעם אחרי שהצליל נשמע מיד הוא אומר "ההודעה קצרה מידי" - על אף שלא מקישים על שום מקש.type=record ;שמירה גם בניתוק ;hangup_insert_file=yes ;שמירה בתקית הקלטות ;hangup_insert_file_to_folder=/1 ;סולמית שומר מייד record_ok=# ;כל מקש מסיים record_stop_any_key=yes ;לא ישמיע מספר קובץ שהוקלט say_record_number=no ;דילוג על תפריט הקלטה נוספת say_record_menu=no ;שמירה בתקיה folder_move=/1 ;בסיום הקלטה עובר ל record_end_goto=hangup ;באם ההודעה אושרה ישלח צינטוק record_end_run_tzintuk=yes ;בניתוק שולח צינטוק ;hangup_send_tzintuk=yes ;שולח לרשימת תפוצה list_tzintuk=123 ;אורך צינטוק tzintuk_timeout=5 -
הכנסתי בשלוחת ההקלטות את הקוד הבא'
ומידי פעם אחרי שהצליל נשמע מיד הוא אומר "ההודעה קצרה מידי" - על אף שלא מקישים על שום מקש.type=record ;שמירה גם בניתוק ;hangup_insert_file=yes ;שמירה בתקית הקלטות ;hangup_insert_file_to_folder=/1 ;סולמית שומר מייד record_ok=# ;כל מקש מסיים record_stop_any_key=yes ;לא ישמיע מספר קובץ שהוקלט say_record_number=no ;דילוג על תפריט הקלטה נוספת say_record_menu=no ;שמירה בתקיה folder_move=/1 ;בסיום הקלטה עובר ל record_end_goto=hangup ;באם ההודעה אושרה ישלח צינטוק record_end_run_tzintuk=yes ;בניתוק שולח צינטוק ;hangup_send_tzintuk=yes ;שולח לרשימת תפוצה list_tzintuk=123 ;אורך צינטוק tzintuk_timeout=5 -
@kasnik כתב בבאג | שגיאה בהקלטה:
@מנשה-2 לדעתי אם תבטל את
record_stop_any_key=yesזה לא יקרה ...
ההגדרה הנ''ל מיועדת לעצירת ההקלטה על ידי כל מקש, ניסית וזה עזר לך? כי כבר הרבה זמן שזה קורה (גם לי) ואין לי את ההגדרה הזו.
-
@kasnik כתב בבאג | שגיאה בהקלטה:
@מנשה-2 לדעתי אם תבטל את
record_stop_any_key=yesזה לא יקרה ...
ההגדרה הנ''ל מיועדת לעצירת ההקלטה על ידי כל מקש, ניסית וזה עזר לך? כי כבר הרבה זמן שזה קורה (גם לי) ואין לי את ההגדרה הזו.
-
הכנסתי בשלוחת ההקלטות את הקוד הבא'
ומידי פעם אחרי שהצליל נשמע מיד הוא אומר "ההודעה קצרה מידי" - על אף שלא מקישים על שום מקש.type=record ;שמירה גם בניתוק ;hangup_insert_file=yes ;שמירה בתקית הקלטות ;hangup_insert_file_to_folder=/1 ;סולמית שומר מייד record_ok=# ;כל מקש מסיים record_stop_any_key=yes ;לא ישמיע מספר קובץ שהוקלט say_record_number=no ;דילוג על תפריט הקלטה נוספת say_record_menu=no ;שמירה בתקיה folder_move=/1 ;בסיום הקלטה עובר ל record_end_goto=hangup ;באם ההודעה אושרה ישלח צינטוק record_end_run_tzintuk=yes ;בניתוק שולח צינטוק ;hangup_send_tzintuk=yes ;שולח לרשימת תפוצה list_tzintuk=123 ;אורך צינטוק tzintuk_timeout=5
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות