מדריך | ביטול הפעלת הדפדפן (גם במקש ה0) לנוקיה 2024
-
שימו לב הפעולה הבאה גורמת למכשיר לקרוס כשמפעילים את הדפדפן ולכן התגובה היא "אתחול"
הבהרה: אני לא לוקח אחריות על כל נזק שיגרם
שלב ראשון לשנות בNV את הדפדפן לדפדפן רגיל (במקום אופרה מיני) בID 646 (נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)
שלב שני זה לשנות בMMIRes את בית "10103AF" (גם כאן נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)

(השלב שני זה בגרסה 11 של 215 2024) -
@מצ-ופצ-ף 100 אחוז?
ניסיתי גם לבד וגם את מה שאתה הכנת ואחרי איפוס זה עובד.
אני ממליץ לבדוק שוב כי מה שהוא פה לא הגיוני...
אם כבר אז צריך למלאות ערך תקני, למשל: 860201000300.
אחרי האיפוס נפתח המיני ולא הבסיסי. -
@yeh-0
בוא נחשוב ביחד למה לא אמרתי כבר מזמן..
משום מה זכור לי שכתבתי לאחרונה שלמשלמים הפתרונות -
@יענקיH כתב במדריך | ביטול הפעלת הדפדפן (גם במקש ה0) לנוקיה 2024:
משום מה זכור לי שכתבתי לאחרונה שלמשלמים הפתרונות
לא ראיתי, אבל מהפוסטים בכללי היה נראה שאתה מפרסם סיוע בזה כמו לגבי הקוד לשינוי הIMEI והגרסה שפרסמת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות