מדריך | ביטול הפעלת הדפדפן (גם במקש ה0) לנוקיה 2024
-
שימו לב הפעולה הבאה גורמת למכשיר לקרוס כשמפעילים את הדפדפן ולכן התגובה היא "אתחול"
הבהרה: אני לא לוקח אחריות על כל נזק שיגרם
שלב ראשון לשנות בNV את הדפדפן לדפדפן רגיל (במקום אופרה מיני) בID 646 (נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)
שלב שני זה לשנות בMMIRes את בית "10103AF" (גם כאן נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)

(השלב שני זה בגרסה 11 של 215 2024) -
-
הנה גרסה מוכנה
גרסה ללא אינטרנט ורדיו ובשמאל יש קיצורים עם סנייק.rar
לא לוקח אחריות מקור הגרסה הוא מהפורום הרוסי -
שימו לב הפעולה הבאה גורמת למכשיר לקרוס כשמפעילים את הדפדפן ולכן התגובה היא "אתחול"
הבהרה: אני לא לוקח אחריות על כל נזק שיגרם
שלב ראשון לשנות בNV את הדפדפן לדפדפן רגיל (במקום אופרה מיני) בID 646 (נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)
שלב שני זה לשנות בMMIRes את בית "10103AF" (גם כאן נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)

(השלב שני זה בגרסה 11 של 215 2024) -
-
הנה גרסה מוכנה
גרסה ללא אינטרנט ורדיו ובשמאל יש קיצורים עם סנייק.rar
לא לוקח אחריות מקור הגרסה הוא מהפורום הרוסי -
-
שימו לב הפעולה הבאה גורמת למכשיר לקרוס כשמפעילים את הדפדפן ולכן התגובה היא "אתחול"
הבהרה: אני לא לוקח אחריות על כל נזק שיגרם
שלב ראשון לשנות בNV את הדפדפן לדפדפן רגיל (במקום אופרה מיני) בID 646 (נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)
שלב שני זה לשנות בMMIRes את בית "10103AF" (גם כאן נראה לי שזה לא משנה מה כותבים שם)

(השלב שני זה בגרסה 11 של 215 2024) -
הנה גרסה מוכנה
גרסה ללא אינטרנט ורדיו ובשמאל יש קיצורים עם סנייק.rar
לא לוקח אחריות מקור הגרסה הוא מהפורום הרוסי -
ב17 כבר החליפו את הרדיו בימין לשעון מעורר, ויש גרסאות שגם בקיצורים אין סנייק עד כמה שזכור לי. אפשר לנסות לשחק עם זה למשל 235 על 215
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

