עזרה | בר אילן לא נפתח
-
@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@י.-פל. תתקין פרוץ

אני לא צריך, יש לי את אוצריא.
להם לא עוזר - יש להם קנוי ולא עובד להם! -
-
@שמואל5 אני שואל
אני התקנתי את זה במחשב שלי, ומאז המחשב לא זז
וכן שמעתי מעוד מישהו ?
האם יש קשר? -
@נתי-מור אין לי פרוץ.
-
@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@י.-פל. תתקין פרוץ

אני לא צריך, יש לי את אוצריא.
להם לא עוזר - יש להם קנוי ולא עובד להם!@י.-פל. אוצריא לא מתקרב בכלל לבר אילן מכל הבחינות.
-
@נתי-מור אין לי פרוץ.
@ישי-ישורון אני ישמח לעזור לך, אם אתה רוצה אני יכול להביא לך,
-
@י.-פל. אוצריא לא מתקרב בכלל לבר אילן מכל הבחינות.
-
@י.-פל. אוצריא לא מתקרב בכלל לבר אילן מכל הבחינות.
@ישי-ישורון פשוט, צודק ב100 אחוז
-
@ישי-ישורון אני ישמח לעזור לך, אם אתה רוצה אני יכול להביא לך,
@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@ישי-ישורון אני ישמח לעזור לך, אם אתה רוצה אני יכול להביא לך,
איזו גרסה, מעניין אותי?
אין לך הרשאה לצ'אט, אשמח שתשלח לי מייל. -
@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@ישי-ישורון אני ישמח לעזור לך, אם אתה רוצה אני יכול להביא לך,
איזו גרסה, מעניין אותי?
אין לך הרשאה לצ'אט, אשמח שתשלח לי מייל.פוסט זה נמחק! -
@ישי-ישורון אני ישמח לעזור לך, אם אתה רוצה אני יכול להביא לך,
@נתי-מור y025385675 ג'ימל
-
@נתי-מור y025385675 ג'ימל
@ישי-ישורון שלחתי מה הבעיה
-
@ישי-ישורון שלחתי מה הבעיה
@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@ישי-ישורון שלחתי מה הבעיה
אשמח שתשלח לי.
לא הצלחתי לצ'וטט איתך.
המייל שלי גלוי בפרופיל. -
@שמואל5 אני שואל
אני התקנתי את זה במחשב שלי, ומאז המחשב לא זז
וכן שמעתי מעוד מישהו ?
האם יש קשר?@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@שמואל5 אני שואל
אני התקנתי את זה במחשב שלי, ומאז המחשב לא זז
וכן שמעתי מעוד מישהו ?
האם יש קשר?אתה יכול לפנות אליי למייל, ואשתדל לעזור.
-
@נתי-מור כתב בעזרה | בר אילן לא נפתח:
@שמואל5 אני שואל
אני התקנתי את זה במחשב שלי, ומאז המחשב לא זז
וכן שמעתי מעוד מישהו ?
האם יש קשר?אתה יכול לפנות אליי למייל, ואשתדל לעזור.
@יום-חדש-מתחיל תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
