בקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט
-
@רק-אנדרו בדקת כבר...

אם המכשיר התאפס השורה ההיא אפורה ויש כיתוב של שורה/שתיים באמצע המסך כשמפעילים אותו זה אומר שהבוטלאודר פתוח.
עכשיו תתקין מג'יסק ותריץ בו את הבוט. -
@נוחעם-FM כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
עכשיו תתקין מג'יסק ותריץ בו את הבוט.
מה הלאה?

-
@רק-אנדרו את הבוט המושרש
@מגנוס-קרלסן מה שהעלית באפליקציה של מגיסק?
-
@מגנוס-קרלסן מה שהעלית באפליקציה של מגיסק?
-
@קופיקו לא חובה
@מגנוס-קרלסן במכשירוט חובה
-
@מגנוס-קרלסן במכשירוט חובה
-
@רק-אנדרו תוריד את האפס ואת כל הסימונים שיהיה כתוב רק boot.img
ואם זה לא עובד שיהיה כתוב רק boot
בלי שום אות או סימן אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


לנקודה שיש
