בעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד
-
יש לי מחשב דל מדגם DELL VOSTRO 3510
Windows 11 Pro
בשבוע האחרון קניתי סטיק חדש לאינטרנט, הפעלתי אותו, ולאחר זמן מה של פעילות הפסיק לעבוד, ונעלם לי סמל הוויפי לגמרי משורת המשימות. עשיתי שיחזור למחשב דרך לוח הבקרה, זה עזר שוב רק לזמן מוגבל, ועכשיו גם שיחזור כבר לא עוזר.
פעם אחת הוא עבד לי דרך חיבור ישיר, אבל גם זה 'נגמר לו' אחר זמן לא רב.
מישהוא יכול לעזור לי:
להחזיר את אפשרות הוויפי? או החיבור ישיר?
אגב, ניסיתי כבר הכל, הגעתי כבר למסך של איפוס מחשב, שם הופיע לי מסך עזרה של דל, הוא לא גילה שום בעיה, אבל שם הוא התחבר לוויפי - כלומר רכיב הוויפי קיים במחשב, אבל בכניסה לווינדוס לא רואים אותו. -
יש לי מחשב דל מדגם DELL VOSTRO 3510
Windows 11 Pro
בשבוע האחרון קניתי סטיק חדש לאינטרנט, הפעלתי אותו, ולאחר זמן מה של פעילות הפסיק לעבוד, ונעלם לי סמל הוויפי לגמרי משורת המשימות. עשיתי שיחזור למחשב דרך לוח הבקרה, זה עזר שוב רק לזמן מוגבל, ועכשיו גם שיחזור כבר לא עוזר.
פעם אחת הוא עבד לי דרך חיבור ישיר, אבל גם זה 'נגמר לו' אחר זמן לא רב.
מישהוא יכול לעזור לי:
להחזיר את אפשרות הוויפי? או החיבור ישיר?
אגב, ניסיתי כבר הכל, הגעתי כבר למסך של איפוס מחשב, שם הופיע לי מסך עזרה של דל, הוא לא גילה שום בעיה, אבל שם הוא התחבר לוויפי - כלומר רכיב הוויפי קיים במחשב, אבל בכניסה לווינדוס לא רואים אותו.@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
חיבור ישיר
אתה מתכוון לUSB או כבל רשת?
בעיקרון מה שצריך לבדוק דבר ראשון זה עדכון דרייברים, אם לא עובד גם חיבור פיזי זה קצת יותר מוזר, אבל עדיין מומלץ לבדוק את זה.
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
-
יש לי מחשב דל מדגם DELL VOSTRO 3510
Windows 11 Pro
בשבוע האחרון קניתי סטיק חדש לאינטרנט, הפעלתי אותו, ולאחר זמן מה של פעילות הפסיק לעבוד, ונעלם לי סמל הוויפי לגמרי משורת המשימות. עשיתי שיחזור למחשב דרך לוח הבקרה, זה עזר שוב רק לזמן מוגבל, ועכשיו גם שיחזור כבר לא עוזר.
פעם אחת הוא עבד לי דרך חיבור ישיר, אבל גם זה 'נגמר לו' אחר זמן לא רב.
מישהוא יכול לעזור לי:
להחזיר את אפשרות הוויפי? או החיבור ישיר?
אגב, ניסיתי כבר הכל, הגעתי כבר למסך של איפוס מחשב, שם הופיע לי מסך עזרה של דל, הוא לא גילה שום בעיה, אבל שם הוא התחבר לוויפי - כלומר רכיב הוויפי קיים במחשב, אבל בכניסה לווינדוס לא רואים אותו. -
@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
חיבור ישיר
אתה מתכוון לUSB או כבל רשת?
בעיקרון מה שצריך לבדוק דבר ראשון זה עדכון דרייברים, אם לא עובד גם חיבור פיזי זה קצת יותר מוזר, אבל עדיין מומלץ לבדוק את זה.
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
דגם DELL VOSTRO 3510
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
דגם DELL VOSTRO 3510
@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
דגם DELL VOSTRO 3510
תנסה להתקין את הדרייבר הזה
https://dl.dell.com/FOLDER12982539M/2/Realtek-RTL8821CE-RTL8822CE-Wi-Fi-and-Bluetooth-Driver_6N9MW_WIN64_2024.10.144.0_A19_01.EXEגם הרשת החוטית לא עובדת?
-
@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
חיבור ישיר
אתה מתכוון לUSB או כבל רשת?
בעיקרון מה שצריך לבדוק דבר ראשון זה עדכון דרייברים, אם לא עובד גם חיבור פיזי זה קצת יותר מוזר, אבל עדיין מומלץ לבדוק את זה.
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
אתה מתכוון לUSB או כבל רשת?
בעיקרון מה שצריך לבדוק דבר ראשון זה עדכון דרייברים, אם לא עובד גם חיבור פיזי זה קצת יותר מוזר, אבל עדיין מומלץ לבדוק את
USB
אשמח אם תצרף לי דרייברים שאוכל קודם כל לפחות להחזיר את תצוגת הוויפי להגדרות -
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
אתה מתכוון לUSB או כבל רשת?
בעיקרון מה שצריך לבדוק דבר ראשון זה עדכון דרייברים, אם לא עובד גם חיבור פיזי זה קצת יותר מוזר, אבל עדיין מומלץ לבדוק את
USB
אשמח אם תצרף לי דרייברים שאוכל קודם כל לפחות להחזיר את תצוגת הוויפי להגדרות@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
אתה מתכוון לUSB או כבל רשת?
בעיקרון מה שצריך לבדוק דבר ראשון זה עדכון דרייברים, אם לא עובד גם חיבור פיזי זה קצת יותר מוזר, אבל עדיין מומלץ לבדוק את
USB
אשמח אם תצרף לי דרייברים שאוכל קודם כל לפחות להחזיר את תצוגת הוויפי להגדרותעיין בהודעה הקודמת
-
@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
מה הדגם של המחשב (אפשר לראות ב"מידע מערכת" - לחפש בהתחל)?
דגם DELL VOSTRO 3510
תנסה להתקין את הדרייבר הזה
https://dl.dell.com/FOLDER12982539M/2/Realtek-RTL8821CE-RTL8822CE-Wi-Fi-and-Bluetooth-Driver_6N9MW_WIN64_2024.10.144.0_A19_01.EXEגם הרשת החוטית לא עובדת?
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
תנסה להתקין את הדרייבר הזה
https://dl.dell.com/FOLDER12982539M/2/Realtek-RTL8821CE-RTL8822CE-Wi-Fi-and-Bluetooth-Driver_6N9MW_WIN64_2024.10.144.0_A19_01.EXEתודה רבה
זה לא עזר
הוא נתקל באיזה שגיאה במהלך ההתקנה. -
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
תנסה להתקין את הדרייבר הזה
https://dl.dell.com/FOLDER12982539M/2/Realtek-RTL8821CE-RTL8822CE-Wi-Fi-and-Bluetooth-Driver_6N9MW_WIN64_2024.10.144.0_A19_01.EXEתודה רבה
זה לא עזר
הוא נתקל באיזה שגיאה במהלך ההתקנה.@א.א.פ. כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | חיבור דרך סטיק - נעלם לי סמל הוויפי, וגם החיבור הישיר לא עובד:
תנסה להתקין את הדרייבר הזה
https://dl.dell.com/FOLDER12982539M/2/Realtek-RTL8821CE-RTL8822CE-Wi-Fi-and-Bluetooth-Driver_6N9MW_WIN64_2024.10.144.0_A19_01.EXEתודה רבה
זה לא עזר
הוא נתקל באיזה שגיאה במהלך ההתקנה.איזה שגיאה?
תעלה צילום מסך או את הטקסט