ווינדוס 2004 לOFFLINE
-
הולכים למחשב שיש בו אינטרנט לפה
תלחץ F12 ובצד שמאל למעלה יש סימון של מכשיר נייד, תלחץ עליו ותבצע טעינה מחדש של הדף.
ואז יש ללחוץ על WINDOWS 10 לאשר כמו בתמונה


ואז לבחור איזה שפה ולהורידואח"כ לפרמט כונן USB או SD CARD.... לאתחל את הכונן ל- NTFS

ואז תוכלו להעביר למחשב המנותק ולהתקין
הרבה הצלחה!!!!תודה ל@ESET** להכל הוא תמיד עוזר לכולם תודה**



(יש גם את זה https://tb.rg-adguard.net/public.php) -
הולכים למחשב שיש בו אינטרנט לפה
תלחץ F12 ובצד שמאל למעלה יש סימון של מכשיר נייד, תלחץ עליו ותבצע טעינה מחדש של הדף.
ואז יש ללחוץ על WINDOWS 10 לאשר כמו בתמונה


ואז לבחור איזה שפה ולהורידואח"כ לפרמט כונן USB או SD CARD.... לאתחל את הכונן ל- NTFS

ואז תוכלו להעביר למחשב המנותק ולהתקין
הרבה הצלחה!!!!תודה ל@ESET** להכל הוא תמיד עוזר לכולם תודה**



(יש גם את זה https://tb.rg-adguard.net/public.php)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות