פתיחת משתמש חדש במחשב נייד ללא אפשרות מעבר לתיקיית D.
-
כאשר אני פותח משתמש חדש במחשב, אין לו גישה לתיקייה C אבל לתיקייה D, יש לו גישה אני רוצה שלא יהיה לו כלום, ויהיה כמו מחשב חדש ללא תוכן (אני לא מדבר על הנפח שכבר תפוס).
אשמח לעזרה, זה דחוף לי מאוד.@בעלזא לא יודע אם אפשר לשנות במחשב עצמו כי הרשאות מנהל צריך רק לקבצים של שולחן העבודה/מסמכים הורדות וכו' כל מיקום אחר הוא כאילו לא קיים במערכת זה כמו שמותקנים שני מערכות הפעלה על שתי מחיצות שהאחת לא מפריעה לשנייה
עריכה: כפי שכתבו @bbn ו @uriya-sh אפשר בכל תיקייה וכל כונן להיכנס למאפיינים לבחור באבטחה ושם תראה חלונית למי יש הרשאות לתיקייה/כונן ובערוך אתה יכול להוריד אישורים -
כאשר אני פותח משתמש חדש במחשב, אין לו גישה לתיקייה C אבל לתיקייה D, יש לו גישה אני רוצה שלא יהיה לו כלום, ויהיה כמו מחשב חדש ללא תוכן (אני לא מדבר על הנפח שכבר תפוס).
אשמח לעזרה, זה דחוף לי מאוד. -
כאשר אני פותח משתמש חדש במחשב, אין לו גישה לתיקייה C אבל לתיקייה D, יש לו גישה אני רוצה שלא יהיה לו כלום, ויהיה כמו מחשב חדש ללא תוכן (אני לא מדבר על הנפח שכבר תפוס).
אשמח לעזרה, זה דחוף לי מאוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות