בעיה | אדובי ללא רשיון
-
@אברכית
צריך לבדוק אם זה עדיין עובד:
GenP-v3.6.9.exe
לוחצים על SEARCH מסמנים הכל ולוחצים על PATCH
ממתינים לסיום
זורקים את כל תיקיית אדובי לתוך התוכנה הזאת בכדי לנתק את הרשת מהתוכנות. -
@אברכית
צריך לבדוק אם זה עדיין עובד:
GenP-v3.6.9.exe
לוחצים על SEARCH מסמנים הכל ולוחצים על PATCH
ממתינים לסיום
זורקים את כל תיקיית אדובי לתוך התוכנה הזאת בכדי לנתק את הרשת מהתוכנות.@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אדובי ללא רשיון:
@אברכית
צריך לבדוק אם זה עדיין עובד:
GenP-v3.6.9.exe
לוחצים על SEARCH מסמנים הכל ולוחצים על PATCH
ממתינים לסיוםכשסיים את הפעולה- הגיע החלון המצורף בזה. צריך לעשות משהו?

-
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אדובי ללא רשיון:
@אברכית
צריך לבדוק אם זה עדיין עובד:
GenP-v3.6.9.exe
לוחצים על SEARCH מסמנים הכל ולוחצים על PATCH
ממתינים לסיוםכשסיים את הפעולה- הגיע החלון המצורף בזה. צריך לעשות משהו?

@אברכית כעת עדיין מוצג לך בקשת רישיון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
