אני מעוניין להחליף את הוינדוס 10 64 סיביות לוינדוס 10 32 סיביות
-
@סייבר אמר באני מעוניין להחליף את הוינדוס 10 64 סיביות לוינדוס 10 32 סיביות:
האם אפשר להתקין את הגירסא של ה32 סיביות מבלי שהחומר במחשב יפורמט?
לא
אתה חייב לגבות את הכל ואז להעלות את קובץ ההתקנה מהביוס
זה בעצם סוג מערכת אחרת ולכן הוא לא יכול להיות בתור שדרוג על הקיים רק התקנה מחדש -
@סייבר מה גודל הכונן קשיח שלך? אתה יכול לעשות עוד מחיצה ולהעביר את החומר שאתה רוצה לגבות לשם
-
@shloimy אמר באני מעוניין להחליף את הוינדוס 10 64 סיביות לוינדוס 10 32 סיביות:
אתה יכול לעשות עוד מחיצה ולהעביר את החומר שאתה רוצה לגבות לשם
בקיצור גיבוי או למחיצה אחרת או לדיסק חיצוני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות