בירור | יכול להיות שהשרת של ימות קורס שוב?
-
לפני כשבועיים שרת הפרייבט של ימות קרס
ועכשיו ניסיתי להתקשר למערכת שפתחתי (בשרת הרגיל)
ואני שומע "לא ניתן להשלים את השיחה כפי שחוייגה" - אז ניסיתי מיד להתקשר לקו בשרת הפרייבט - והוא עבד - התקשרתי לעוד כמה קווים בשרת הרגיל - והם לא עבדו
זה תקלה אצלי? או שהשרת קורס שוב? או משהו אחר?
תודה רבה -
לפני כשבועיים שרת הפרייבט של ימות קרס
ועכשיו ניסיתי להתקשר למערכת שפתחתי (בשרת הרגיל)
ואני שומע "לא ניתן להשלים את השיחה כפי שחוייגה" - אז ניסיתי מיד להתקשר לקו בשרת הפרייבט - והוא עבד - התקשרתי לעוד כמה קווים בשרת הרגיל - והם לא עבדו
זה תקלה אצלי? או שהשרת קורס שוב? או משהו אחר?
תודה רבה@מייבין-במקצת אצלי הקווים עובדים 4 קוויים של ימות המשיח
-
@מייבין-במקצת אצלי הקווים עובדים 4 קוויים של ימות המשיח
@אלוף-תימן בשרת הרגיל?
-
@אלוף-תימן בשרת הרגיל?
@מייבין-במקצת אני לא כ"כ מבין בזה אבל פעם שעברה הקו שלי לא עבד ועכשיו כן
-
@אלוף-תימן לימות המשיח יש שתי שרתים שרת הפרייבט (שקרס פעם שעברה)
והשרת הרגיל (שזה המערכות בתשלום)
ועד עכשיו נתקלתי ב3 קווים שונים בשרת הרגיל שלא עובדים לי -
@אלוף-תימן לימות המשיח יש שתי שרתים שרת הפרייבט (שקרס פעם שעברה)
והשרת הרגיל (שזה המערכות בתשלום)
ועד עכשיו נתקלתי ב3 קווים שונים בשרת הרגיל שלא עובדים לי@מייבין-במקצת אני בדקתי בקווים חינמיים
-
@מייבין-במקצת אני בדקתי בקווים חינמיים
@אלוף-תימן הקווים החינמיים עובדים לי כרגע - האלה בתשלום - לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות