באג | מישהו יודע על בעיה שנהיה חלק מהאותיות יותר גדולות פתאום
-
@a.y.f. כתב בבאג | מישהו יודע על בעיה שנהיה חלק מהאותיות יותר גדולות פתאום:
@המתקין ניסית את פקודת ה SFC?
שזה אומר אם אפשר פירוט
-
@a.y.f. הרצתי ונשאר אותו דבר ועכשיו אני נזכר שאשתי התקינה גופנים (פרוץ כנראה לא חוקי) במחשב בשביל תוכנת גרפיקה אינדיזיין יכול להיות זה קשור ואם כן איך אפשר לתקן את זה איך אפשר לבטל התקנת גופנים
-
@a.y.f. העניין הוא שהיה לי 1700 גופנים ועכשיו עד שהצלחתי לסנן ולמחוק את כל מה שלא חיוני למחשב עדיין זה נשאר לי מוזר
-
-
@ejay מה זה התוכנות האלו הורדתי ולא הבנתי איך משתמשים בהם ואני מפחד להרוס אם תוכל לתת הסבר קטן זה ממש יעזור לי
-
@המתקין
אחד מהגודל של מהפונטים אצלך השתנה
בתוכנה אתה יכול להקטין
תיצור נקודת שיחזור לכול מקרה.. -
@המתקין
בתוכנה system-font-size-changer
תזיז אחד מהם ותלחץ apply
ותבדוק אם הסתדר אם לא תחזיר בחזרה ותלחץ apply -
@ejay עשיתי ולא עזר זה רק שינה לי במחשב אבל עדיין שעשיתי חיפוש בהגדרות זה נשאר שהאות ת ונ יותר גדולות ודרך אגב מה שמעניין שזה לא קורה אצלי בכל המחשב אלא רק בחיפוש שעושים בהתחל למטה או בצאט GPT
-
@המתקין עכשיו אני מנסה לעשות תיקון לווינדוס על ידי ההגדרות שזה מתקין ווינדוס מחדש בלי למחוק כלום כמובן מקווה שיעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
