בעיה | פלאפון לא נקלט לאחר התקנת דרייברים
-
עשיתי לפי המדריך כאן https://mitmachim.top/post/787012
והפלאפון לא נקלט לי בתוכנה [במחשב התיקיות של הפלאפון נפתחות], יכול להיות שצריך ללחוץ על משהו? או שחסר עוד דרייברים?מדובר בנוקיה 220 [2019]
-
מ מני 2 סימן נושא זה כשאלה
-
עשיתי לפי המדריך כאן https://mitmachim.top/post/787012
והפלאפון לא נקלט לי בתוכנה [במחשב התיקיות של הפלאפון נפתחות], יכול להיות שצריך ללחוץ על משהו? או שחסר עוד דרייברים?מדובר בנוקיה 220 [2019]
@מני-2 כתב בבעיה | פלאפון לא נקלט לאחר התקנת דרייברים:
עשיתי לפי המדריך כאן https://mitmachim.top/post/787012
והפלאפון לא נקלט לי בתוכנה [במחשב התיקיות של הפלאפון נפתחות], יכול להיות שצריך ללחוץ על משהו? או שחסר עוד דרייברים?מדובר בנוקיה 220 [2019]
צדיק כתוב לך במפורש שזה לנוקיה 215/225 לדגם 2020
לא לנוקיה 220 -
תוציא את הבטריה ותנסה ללחוץ לחיצה ארוכה על מקש ההדלקה מקווה שלפחות תחזיר את הטלפון למצב קודם כי המדריך לא מתאים לזה
-
גם לי לא קלט והתקנתי עוד דרייברים עיין https://mitmachim.top/topic/87733/מדריך-מידע-על-יצירת-גרסה-לנוקיה-215-החדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות