עזרה | האם כדאי לקנות מחשב מאמזון בחו"ל (ארה"ב)
-
שלום רב
אני מעוניין לקנות מחשב מאמזון שישלח לכתובת של חבר בארה"ב
האם כדאי?
ממה צריך לחשוש<?
אשמח לחוו"ד כללית
וגם על המחשב....
https://www.amazon.com/Dell-Latitude-5340-Multi-Touch-Thunderbolt/dp/B0G2YFN7L9/ref=sr_1_4?crid=2T7YHMSBF3QNV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.ek-czxAkozIFH6FyDy_NfOLbWQh2aq5SCWw6X0X6TRbCejJbpTfGx23nn5Bfj_1YU7Dga8BqTTbnmmdF61jvZo97Z8n_6g33ZSNiYbbp2Y01-aKrpa-SmtEZyE7WyvtIUabNVgfGVTNDTKTOqLFOpyrHzlLqvK7_Rjk0jINO2k1Gpn491qeHKmFcvNSB54ePQiL9AG1R4T0LjDA_ywLf98nI_w3eSTLneN_pkiDSkf0VxCh94nAGj6h6niEuougi31zbnfBcCdXxt_NZBfd_EQz7zajisd4K64Y3iibgcrc.XnXDqN4AqiWdE6DrCg6lCXpiQdyrlYBQnqNsKzOvLq8&dib_tag=se&keywords=מחשב%2Bנייד%2B13&qid=1764454045&refinements=p_n_condition-type%3A2224371011&rnid=2224369011&s=electronics&sprefix=מחשב%2Bנייד%2B13%2Ccomputers%2C341&sr=1-4&th=1נ.ב. מאוד חשוב לי החריץ של הסים - השאלה אם זה יעבוד גם בארץ?
-
שלום רב
אני מעוניין לקנות מחשב מאמזון שישלח לכתובת של חבר בארה"ב
האם כדאי?
ממה צריך לחשוש<?
אשמח לחוו"ד כללית
וגם על המחשב....
https://www.amazon.com/Dell-Latitude-5340-Multi-Touch-Thunderbolt/dp/B0G2YFN7L9/ref=sr_1_4?crid=2T7YHMSBF3QNV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.ek-czxAkozIFH6FyDy_NfOLbWQh2aq5SCWw6X0X6TRbCejJbpTfGx23nn5Bfj_1YU7Dga8BqTTbnmmdF61jvZo97Z8n_6g33ZSNiYbbp2Y01-aKrpa-SmtEZyE7WyvtIUabNVgfGVTNDTKTOqLFOpyrHzlLqvK7_Rjk0jINO2k1Gpn491qeHKmFcvNSB54ePQiL9AG1R4T0LjDA_ywLf98nI_w3eSTLneN_pkiDSkf0VxCh94nAGj6h6niEuougi31zbnfBcCdXxt_NZBfd_EQz7zajisd4K64Y3iibgcrc.XnXDqN4AqiWdE6DrCg6lCXpiQdyrlYBQnqNsKzOvLq8&dib_tag=se&keywords=מחשב%2Bנייד%2B13&qid=1764454045&refinements=p_n_condition-type%3A2224371011&rnid=2224369011&s=electronics&sprefix=מחשב%2Bנייד%2B13%2Ccomputers%2C341&sr=1-4&th=1נ.ב. מאוד חשוב לי החריץ של הסים - השאלה אם זה יעבוד גם בארץ?
@האקר-הפרסי אין מה לחשוש בקניה באמזון. החנות הכי אמינה שיש.
מה שכן קח בחשבון שיש סיכוי מסויים שהחבר ייתפס כשהוא יעביר את זה לארץ.
תוכל להשיג דילים טובים יותר באיביי. אבל שם צריך יותר זהירות. -
שלום רב
אני מעוניין לקנות מחשב מאמזון שישלח לכתובת של חבר בארה"ב
האם כדאי?
ממה צריך לחשוש<?
אשמח לחוו"ד כללית
וגם על המחשב....
https://www.amazon.com/Dell-Latitude-5340-Multi-Touch-Thunderbolt/dp/B0G2YFN7L9/ref=sr_1_4?crid=2T7YHMSBF3QNV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.ek-czxAkozIFH6FyDy_NfOLbWQh2aq5SCWw6X0X6TRbCejJbpTfGx23nn5Bfj_1YU7Dga8BqTTbnmmdF61jvZo97Z8n_6g33ZSNiYbbp2Y01-aKrpa-SmtEZyE7WyvtIUabNVgfGVTNDTKTOqLFOpyrHzlLqvK7_Rjk0jINO2k1Gpn491qeHKmFcvNSB54ePQiL9AG1R4T0LjDA_ywLf98nI_w3eSTLneN_pkiDSkf0VxCh94nAGj6h6niEuougi31zbnfBcCdXxt_NZBfd_EQz7zajisd4K64Y3iibgcrc.XnXDqN4AqiWdE6DrCg6lCXpiQdyrlYBQnqNsKzOvLq8&dib_tag=se&keywords=מחשב%2Bנייד%2B13&qid=1764454045&refinements=p_n_condition-type%3A2224371011&rnid=2224369011&s=electronics&sprefix=מחשב%2Bנייד%2B13%2Ccomputers%2C341&sr=1-4&th=1נ.ב. מאוד חשוב לי החריץ של הסים - השאלה אם זה יעבוד גם בארץ?
-
@האקר-הפרסי לגבי הסים - חריץ לבד זה לא מספיק, אתה צריך גם כרטיס WWAN בתוך המחשב - שיודע "לדבר" עם הרשת הסלולרית, באותה צורה שכרטיס WLAN יודע "לדבר" עם רשתות ווי-פי.
תחפש באתר של דל מידע איזה כרטיסי WWAN נתמכים ע"י המחשב שלך, ותוכל לבדוק האם התדרים מקבילים לתדרים שעובדים בארץ. (B1/3/5/7/28 עבור 4G, אם אני זוכר נכון).
עם הידע הזה תוכל לשאול את המוכר בפירוש האם המחשב מגיע עם כרטיס WWAN מובנה, או שאתה צריך להתקין לבד.
התקנה לבד היא עסק מאוד פשוט - לא יותר מסובך מלהחליף RAM - אתה פותח את התחתית, מאתר את החריץ, מכניס את הכרטיס ומחבר שתי אנטנות. בד"כ יש הסברים מפורטים באתר של דל, או של כל חברה אחרת. כמובן שזה אומר שאתה צריך לשלם עוד כמה עשרות $ על כרטיס ה-WWAN. -
@אוריאל-ב.
אם אתה לא רגוע עם המוכר
יש לך אותו באתר הרשמי של לנובו בהפרש לא גדול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות