שיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!
-
באג שמצאתי בגי' מאתמול בלילה - אאל"ט.
בעת פיתחת חלונית מפרשים בספרי PDF - לאחר סגירת החלונית - זה נראה כך:

וחוץ מזה הריצוד של התוכנה בעת פתיחת קבצי PDF ׁ(ניסיתי דף היומי) - חזר, ובגדול...@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
וחוץ מזה הריצוד של התוכנה בעת פתיחת קבצי PDF ׁ(ניסיתי דף היומי) - חזר, ובגדול...
מתי הוא הלך? באיזו גרסה?
-
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
וחוץ מזה הריצוד של התוכנה בעת פתיחת קבצי PDF ׁ(ניסיתי דף היומי) - חזר, ובגדול...
מתי הוא הלך? באיזו גרסה?
@י.-פל. בכל הגירסאות עד לבערך שבוע אחורה זה לא היה
מגי' 0.9.7.0 בערך זה לא היה עד לימים האחרונים.
כך לכה"פ למיטב זכרוני -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-

-
@יום-חדש-מתחיל @י.-פל. @יאיר-דניאל

ככה זה בסדר?
-
@יום-חדש-מתחיל @י.-פל. @יאיר-דניאל

ככה זה בסדר?
@הבל-הבלים נראה
יותר טובהרבה יותר טוב, אבל עדיין לפחות במפרשים התחתונים - ימין ושמאל, תוסיף אולי פס דקיק בצבע חום מעליהם -
@יום-חדש-מתחיל @י.-פל. @יאיר-דניאל

ככה זה בסדר?
@הבל-הבלים
אני הייתי אומר שכן צריך קצת מסגרת, אולי משהו דק אבל בלי כלום זה מפריע, וגם המילים שחתוכות כי הגיעו לסוף החלון ניראות מוזר אם אין מסגרת.
שמות הספרים - ממש נפלא! -
@יום-חדש-מתחיל @י.-פל. @יאיר-דניאל

ככה זה בסדר?
@הבל-הבלים
לא כדאי שיופיע גם מיקום בספר?
לדוגמא 'יומא כ"ז' ולא רק 'יומא' סתם. -
@יום-חדש-מתחיל @י.-פל. @יאיר-דניאל

ככה זה בסדר?
@הבל-הבלים כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
ככה זה בסדר?
תצר מאוד מאוד מאוד את הרווח בצדדים. הוא תופס המון מקום, ויש בו המון מרווח פנוי.
הרעיון של@מענין-לשמוע כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
לא כדאי שיופיע גם מיקום בספר?
הוא מוצלח מאוד!!!
-
@הבל-הבלים כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
ככה זה בסדר?
תצר מאוד מאוד מאוד את הרווח בצדדים. הוא תופס המון מקום, ויש בו המון מרווח פנוי.
הרעיון של@מענין-לשמוע כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
לא כדאי שיופיע גם מיקום בספר?
הוא מוצלח מאוד!!!
@י.-פל. כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
@מענין-לשמוע כתב בשיתוף | באגים/הצעות לשיפור באוצריא, גרסה 0.9.72 ואילך? כתבו כאן!:
לא כדאי שיופיע גם מיקום בספר?
הוא מוצלח מאוד!!!
לענ"ד @מענין-לשמוע צודק
-
@הבל-הבלים
כוונתי שתעשה כך:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
