עזרה | כמה שאלות בקשר להכשרת 220
-
יש לי מכשיר נוקיה 220 [2019] שברצוני להכשיר אותו

אשמח לדעת- האם אפשר לשנות לו IMEI בעזרת התוכנה easy nokia tool, ואיפה אפשר להשיג אותה [כל הקישורים בפורום לא רלוונטים...]
- האם יש לו גירסאות כשרות לצרוב שאפשר להשיג או שניתן לערוך בקלות
@מני-2 כתב בעזרה | כמה שאלות בקשר להכשרת 220:
האם אפשר לשנות לו IMEI בעזרת התוכנה easy nokia tool, ואיפה אפשר להשיג אותה [כל הקישורים בפורום לא רלוונטים...]
https://drive.google.com/file/d/1iJCXia****kdTYVGA68JiRc2R-CIABIbg8va/view?usp=sharing
או זה https://send.magicode.me/send-****file/file/79b2b40247ff8d96843ad36445bed2a2a8d83612/view
רק תוריד כוכביות -
מ מני 2 סימן נושא זה כשאלה
-

וואי תודה,
אתה יודע למה התוכנה לא מזהה לי את הטלפון?
כל הזמן הוא כותב לי לחבר את הטלפון, אפי' שבמחשב התיקיות של הטלפון נפתחות... -

וואי תודה,
אתה יודע למה התוכנה לא מזהה לי את הטלפון?
כל הזמן הוא כותב לי לחבר את הטלפון, אפי' שבמחשב התיקיות של הטלפון נפתחות...@מני-2 כתב בעזרה | כמה שאלות בקשר להכשרת 220:

וואי תודה,
אתה יודע למה התוכנה לא מזהה לי את הטלפון?
כל הזמן הוא כותב לי לחבר את הטלפון, אפי' שבמחשב התיקיות של הטלפון נפתחות...תתקין דרייברים מותאמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות