בעיה | בעיה הפעלת VOLTE
-
@נתן-מרדכי-שלום מתקשרים לחברה שירעננו לך
@הרב-של-השכונה טוב אנסה
-
@הרב-של-השכונה טוב אנסה
@נתן-מרדכי-שלום
יש חברות שניתן לרענן את זה לבד ב'ערכת כלים של SIM' -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | בעיה הפעלת VOLTE:
@נתן-מרדכי-שלום כתב בבעיה | בעיה הפעלת VOLTE:
לפי דברי החברה הסים תומך בדור 4
מה זה?
שמעתי את זה מכמה אנשים בתחום שסימים ישנים לא תומכים בדור 4.
אם כי לפי דברי נציג של סלקום, כל הסימים מכמה השנים האחרונות תומכים.
באמת מעניין לשמוע מיודעי דבר כאן. -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | בעיה הפעלת VOLTE:
@נתן-מרדכי-שלום כתב בבעיה | בעיה הפעלת VOLTE:
לפי דברי החברה הסים תומך בדור 4
מה זה?
שמעתי את זה מכמה אנשים בתחום שסימים ישנים לא תומכים בדור 4.
אם כי לפי דברי נציג של סלקום, כל הסימים מכמה השנים האחרונות תומכים.
באמת מעניין לשמוע מיודעי דבר כאן.@נתן-מרדכי-שלום מסתמא הוא תומך אבל מה תפיס להתקשר ואולי זה יפתור את הבעיה..
-
@נתן-מרדכי-שלום מסתמא הוא תומך אבל מה תפיס להתקשר ואולי זה יפתור את הבעיה..
@הרב-של-השכונה רענון גם כן לא עזר
@נוחעם-FM @Ykingsmart אשמח לעזרתכם -
@הרב-של-השכונה רענון גם כן לא עזר
@נוחעם-FM @Ykingsmart אשמח לעזרתכם -
שלום וברכה
לאחותי יש מכשיר שיאומי כשר, שבשעת שיחה המכשיר עובר לדור 3, ניסיתי להפעיל את VOLTE לפי המדריך פה, כשהקשתי את הקוד שמופיע שם נפתח לי מסך עם כמה אופציות, אך לא הופיע לי קובץ בשם PLMN.
ניסיתי דרך ההגדרות רשת אבל זה לא עזר.
אשמח לעזרה
@ykingsmart -
@נתן-מרדכי-שלום בעייה בהמון סימים בסלקום צריך לפעמים לשגע את החברה שירעננו.
@שלוםפ תראה בפוסט הקודם
ריעננתי כבר -
@שלוםפ תראה בפוסט הקודם
ריעננתי כבר -
קרה לי גם והחלפתי את הסים בחדש והסתדר זה בעיה בחברה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות