בקשת מידע | סינונים לסמארטפונים לשימוש בחו"ל
-
שלום
למישהו יש מידע על סינונים לסמארטפון לשימוש בחו"ל בדגש על ניו יורק כי יש לי ניסיון בתחום עם סינון של נטספרק (לקחתי מגמ"ח יעזורו ) והיה ממש על הפנים גם מבחינת שחסם לי כל מיני דברים בסיסיים שאין בהם שום בעיה כגון אובר ואת המצלמה בגוגל טרנסלייט וגם מבחינת המהירות שהיה איטי ברמות מפגרות .
תודה תודה -
ח ח . א . סימן נושא זה כשאלה
-
שלום
למישהו יש מידע על סינונים לסמארטפון לשימוש בחו"ל בדגש על ניו יורק כי יש לי ניסיון בתחום עם סינון של נטספרק (לקחתי מגמ"ח יעזורו ) והיה ממש על הפנים גם מבחינת שחסם לי כל מיני דברים בסיסיים שאין בהם שום בעיה כגון אובר ואת המצלמה בגוגל טרנסלייט וגם מבחינת המהירות שהיה איטי ברמות מפגרות .
תודה תודה -
שלום
למישהו יש מידע על סינונים לסמארטפון לשימוש בחו"ל בדגש על ניו יורק כי יש לי ניסיון בתחום עם סינון של נטספרק (לקחתי מגמ"ח יעזורו ) והיה ממש על הפנים גם מבחינת שחסם לי כל מיני דברים בסיסיים שאין בהם שום בעיה כגון אובר ואת המצלמה בגוגל טרנסלייט וגם מבחינת המהירות שהיה איטי ברמות מפגרות .
תודה תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות