איך מעבירים קובץ התקנה של מחשב
-
צודק במאה האחוזים
-
רציתי לדעת איך אני מעביר קובץ התקנה כמו למשל של איגרון וכו' מי המחשב למיל או לדיסק און קי
@ISASHR-MAMAN מה כוונתך קובץ התקנה? לדוגמא קובץ התקנת תוכנה ? ..תכווץ, [או באמצעות מג'יקוד למייל] אך לדיסקאונקי אני חושב שאין בעיה להעביר ככה
-
כן אבל איך אני מעתיק אותו כל פעם זה רק עושה לי קיצורי דרך
-
כן אבל איך אני מעתיק אותו כל פעם זה רק עושה לי קיצורי דרך
-
ואז מה
-
ואז מה
@ISASHR-MAMAN אמר באיך מעבירים קובץ התקנה של מחשב:
ואז מה
תעתיק את כל קבצי ההתקנה לתיקיה, ואת התיקיה תעתיק לדיסק אונקי.
-
צודק במאה האחוזים
@ISASHR-MAMAN
אני מציע לך לתייג את המשתמשים שהגיבו לך.......
-
כן אבל איך אני מעתיק אותו כל פעם זה רק עושה לי קיצורי דרך
@ISASHR-MAMAN כשאתה רוצה לענות לי אתה צריך ללחוץ על תגובה [לחצן קטן מתחת לפוסט שאותו אני רשמתי]וכך זה יתריע לי ואשים לב שתייגת אותי
-
@ISASHR-MAMAN תלחץ על הקיצור דרך קליק ימיני ותלחץ על "פתח מיקום קובץ".
@ESET זה עדין לא נותן לי
-
@ESET זה עדין לא נותן לי
@ISASHR-MAMAN אמר באיך מעבירים קובץ התקנה של מחשב:
@ESET זה עדין לא נותן לי
אם אתה רוצה עזרה על משהו ספציפי אתה יכול לפתוח איתי צ'אט במייל CMD8879@GMAIL.COM
בהצלחה -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות