צ'אט מעוצב
-
אני עושה איזה שינוי בצ'אט לחצי שעה הקרובה...
עבדתי על זה זמן מה..
אולי זה יעלה אי פעם בערכת נושא מסויימת (עם הרבה צבע רעש ובלגן בעיניים)... -
@MGM-IVR אמר בצ'אט מעוצב:
אם היה אפשר לעשות ציטוט ושיכתוב בירוק....
אתה מתכוין לרקע לכאורה ולא לגופן עצמו... נכון?
-
@אלישי אהבתי את כל מה שיש בפורום אבל הצאט מקושקש מידי לטעמי
עיצוב הוא יפה אבל העיצוב הזה מעצבן בעיניים
ותודה תודה תודה@ראובן-שבתי אמר בצ'אט מעוצב:
@אלישי אהבתי את כל מה שיש בפורום אבל הצאט מקושקש מידי לטעמי
עיצוב הוא יפה אבל העיצוב הזה מעצבן בעיניים
ותודה תודה תודהתלוי- אני דווקא מאוד אהבתי את השינוי
צריך לעשות אופציה לשנות
אני מקווה ש @אלישי יפרגן לנו את זה כמה שיותר מהר
בתודה מראש -
@אלישי אהבתי את כל מה שיש בפורום אבל הצאט מקושקש מידי לטעמי
עיצוב הוא יפה אבל העיצוב הזה מעצבן בעיניים
ותודה תודה תודה@ראובן-שבתי אמר בצ'אט מעוצב:
@אלישי אהבתי את כל מה שיש בפורום אבל הצאט מקושקש מידי לטעמי
עיצוב הוא יפה אבל העיצוב הזה מעצבן בעיניים
ותודה תודה תודהלכן בדיוק זה הוסר.... קלעת למטרה...
-
@ראובן-שבתי אמר בצ'אט מעוצב:
@אלישי אהבתי את כל מה שיש בפורום אבל הצאט מקושקש מידי לטעמי
עיצוב הוא יפה אבל העיצוב הזה מעצבן בעיניים
ותודה תודה תודהתלוי- אני דווקא מאוד אהבתי את השינוי
צריך לעשות אופציה לשנות
אני מקווה ש @אלישי יפרגן לנו את זה כמה שיותר מהר
בתודה מראש@MERS אמר בצ'אט מעוצב:
@ראובן-שבתי אמר בצ'אט מעוצב:
@אלישי אהבתי את כל מה שיש בפורום אבל הצאט מקושקש מידי לטעמי
עיצוב הוא יפה אבל העיצוב הזה מעצבן בעיניים
ותודה תודה תודהתלוי- אני דווקא מאוד אהבתי את השינוי
צריך לעשות אופציה לשנות
אני מקווה ש @אלישי יפרגן לנו את זה כמה שיותר מהר
בתודה מראשאולי זה יעלה כחלק מהחבילה של העיצוב המקושקש החדש של הפורום...
-
@מוטי-זהב בבקשה.

-
@מוטי-זהב בבקשה.

-
@MGM-IVR אמר בצ'אט מעוצב:
אפשר להצטרף לצאט?
נשמע מעניין..תגיש בקשה בשני עותקים ואנו נשקול את ההצטרפות בכובד ראש.

-
@מוטי-זהב אמר בצ'אט מעוצב:
@MGM-IVR זה לא צ'אט קיים אלא כל הצאטים היו נראים ככה לפני שעה למשך חצי שעה
הוא רוצה להצטרף כי זה "מאחורי הקלעים "..

-
@MGM-IVR אמר בצ'אט מעוצב:
אפשר להצטרף לצאט?
נשמע מעניין..תגיש בקשה בשני עותקים ואנו נשקול את ההצטרפות בכובד ראש.

-
@משה-מזרחי אמר בצ'אט מעוצב:
@אלישי
נחזור לנושא ...
בקשת חוות דעת , אני חושב שזה יפהרק את הסמל של שליחת ההודעה להשאיר את המקורי!
-
@אלישי לא ראיתי באמיתי אבל בתמונה זה נראה יפה מצטרף ל @משה-מזרחי
כבר אמרתי אז שאני יותר אוהב מעוצב@אלישי נראה לי צריך לדאוג להכניס אותך שוב לבידוד






שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
