דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | מסך כבוי ומחשב פועל

בקשת מידע | מסך כבוי ומחשב פועל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
4 פוסטים 3 כותבים 103 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עויזר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי מסך גדול שנמצא במקום ציבורי ומציג מידע לציבור.
    כעת אני מעונין לבצע כמה פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק על המחשב, מבלי שהציבור יוכל לצפות דרך המסך בפועלות שאני מבצע במחשב.
    השאלה היא האם ניתן לכבות את המסך ולהמשיך לבצע פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק.
    או בקיצור, האם יש דרך אפשרית לכבות את המסך מרחוק ולהמשיך לעבוד על המחשב ואח"כ לחבר אותו בחזרה.
    תודה.

    ב E 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ע עויזר

      יש לי מסך גדול שנמצא במקום ציבורי ומציג מידע לציבור.
      כעת אני מעונין לבצע כמה פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק על המחשב, מבלי שהציבור יוכל לצפות דרך המסך בפועלות שאני מבצע במחשב.
      השאלה היא האם ניתן לכבות את המסך ולהמשיך לבצע פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק.
      או בקיצור, האם יש דרך אפשרית לכבות את המסך מרחוק ולהמשיך לעבוד על המחשב ואח"כ לחבר אותו בחזרה.
      תודה.

      ב מנותק
      ב מנותק
      במה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @עויזר כתב בבקשת מידע | מסך כבוי ומחשב פועל:

      יש לי מסך גדול שנמצא במקום ציבורי ומציג מידע לציבור.
      כעת אני מעונין לבצע כמה פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק על המחשב, מבלי שהציבור יוכל לצפות דרך המסך בפועלות שאני מבצע במחשב.
      השאלה היא האם ניתן לכבות את המסך ולהמשיך לבצע פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק.
      או בקיצור, האם יש דרך אפשרית לכבות את המסך מרחוק ולהמשיך לעבוד על המחשב ואח"כ לחבר אותו בחזרה.
      תודה.

      איך המסך מקבל את הנתונים באמצעות פיצול מסכים או באמצעות תוכנה?

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב במה

        @עויזר כתב בבקשת מידע | מסך כבוי ומחשב פועל:

        יש לי מסך גדול שנמצא במקום ציבורי ומציג מידע לציבור.
        כעת אני מעונין לבצע כמה פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק על המחשב, מבלי שהציבור יוכל לצפות דרך המסך בפועלות שאני מבצע במחשב.
        השאלה היא האם ניתן לכבות את המסך ולהמשיך לבצע פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק.
        או בקיצור, האם יש דרך אפשרית לכבות את המסך מרחוק ולהמשיך לעבוד על המחשב ואח"כ לחבר אותו בחזרה.
        תודה.

        איך המסך מקבל את הנתונים באמצעות פיצול מסכים או באמצעות תוכנה?

        ע מנותק
        ע מנותק
        עויזר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @במה המסך מחובר ישירות למחשב באמצעות קבל HDMI
        ואני מבצע את הפעולות בשליטה מרחוק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עויזר

          יש לי מסך גדול שנמצא במקום ציבורי ומציג מידע לציבור.
          כעת אני מעונין לבצע כמה פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק על המחשב, מבלי שהציבור יוכל לצפות דרך המסך בפועלות שאני מבצע במחשב.
          השאלה היא האם ניתן לכבות את המסך ולהמשיך לבצע פעולות במחשב ע"י שליטה מרחוק.
          או בקיצור, האם יש דרך אפשרית לכבות את המסך מרחוק ולהמשיך לעבוד על המחשב ואח"כ לחבר אותו בחזרה.
          תודה.

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @עויזר
          https://superuser.com/questions/1489520/turn-monitors-off-on-windows-10-on-remote-desktop-connection

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

          הרשמה התחברות

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • חוקי הפורום
          • פופולרי
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • צור קשר