בעיה | מערכת לא נדלקת
-
לילה טוב. יש לי מערכת אנדרואיד 9'' ביונדאי i25 כשקניתי אותה המצלמת רוורס לא עבדה והיום החלטתי לנסות לחבר אותה וכשהדלקתי את הרכב המערכת פשוט לא עלתה. יכול להיות שהיא נשרפה או משהו כזה? מה אפשר לעשות?
תודה.
נ.ב. בדקתי את הפיוז שבתוך המערכת עם מודד והוא לא שרוף -
לילה טוב. יש לי מערכת אנדרואיד 9'' ביונדאי i25 כשקניתי אותה המצלמת רוורס לא עבדה והיום החלטתי לנסות לחבר אותה וכשהדלקתי את הרכב המערכת פשוט לא עלתה. יכול להיות שהיא נשרפה או משהו כזה? מה אפשר לעשות?
תודה.
נ.ב. בדקתי את הפיוז שבתוך המערכת עם מודד והוא לא שרוף@פראסטיק1 כתב בבעיה | מערכת לא נדלקת:
לילה טוב. יש לי מערכת אנדרואיד 9'' ביונדאי i25 כשקניתי אותה המצלמת רוורס לא עבדה והיום החלטתי לנסות לחבר אותה וכשהדלקתי את הרכב המערכת פשוט לא עלתה. יכול להיות שהיא נשרפה או משהו כזה? מה אפשר לעשות?
תודה.
נ.ב. בדקתי את הפיוז שבתוך המערכת עם מודד והוא לא שרוףיש עוד פיוז בלוח של הפיוזים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות