שאלה| בכל התעוררות של המחשב צריך סנכרון של הכרום מחדש, מדוע?
-
בכל פעם שאני מעיר את המחשב הוא מציג לי שהסנכרון מושהה וצריך להכנס מחדש
אולי מישהו יודע מה עלי לעשות?
תודה רבה

-
בכל פעם שאני מעיר את המחשב הוא מציג לי שהסנכרון מושהה וצריך להכנס מחדש
אולי מישהו יודע מה עלי לעשות?
תודה רבה

-
@ב-מ-ב-ל-יק גם לי היה את הבעיה הזאת, התקנתי מחדש וזה הסתדר.
אתה הכנסת בזמן האחרון את המחשב למצב בטוח?@ESET אמר בשאלה| בכל התעוררות של המחשב צריך סנכרון של הכרום מחדש, מדוע?:
התקנתי מחדש וזה הסתדר.
את הכרום?
אתה הכנסת בזמן האחרון את המחשב למצב בטוח?
לא!
-
@ESET אמר בשאלה| בכל התעוררות של המחשב צריך סנכרון של הכרום מחדש, מדוע?:
התקנתי מחדש וזה הסתדר.
את הכרום?
אתה הכנסת בזמן האחרון את המחשב למצב בטוח?
לא!
-
בכל פעם שאני מעיר את המחשב הוא מציג לי שהסנכרון מושהה וצריך להכנס מחדש
אולי מישהו יודע מה עלי לעשות?
תודה רבה

@ב-מ-ב-ל-יק
יש על זה כבר אשכול בפורום!
מה שענו שם זה לבטל את מחיקת העוגיות! -
@ב-מ-ב-ל-יק
יש על זה כבר אשכול בפורום!
מה שענו שם זה לבטל את מחיקת העוגיות!פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות