בעיה | מחיקת מודולים מעורך VBA
-
שלום לכולם יש לי קובץ של אקסס שהנחתי בו כמה קודים של VBA
עכשיו אני לא מצליח למחוק משום מה את הקודים האלו.
אשמח לעזרתכם!אני מנסה לעמוד על המודול וקליק ימני, אין מחק או משהו כזה.

-
שלום לכולם יש לי קובץ של אקסס שהנחתי בו כמה קודים של VBA
עכשיו אני לא מצליח למחוק משום מה את הקודים האלו.
אשמח לעזרתכם!אני מנסה לעמוד על המודול וקליק ימני, אין מחק או משהו כזה.

@מים-אחרונים Remove
-
@מים-אחרונים Remove
@ע-ה-דכו-ע אין לי את זה! מה קורה כאן?
-
@ע-ה-דכו-ע אין לי את זה! מה קורה כאן?
@מים-אחרונים כתב בבעיה | מחיקת מודולים מעורך VBA:
@ע-ה-דכו-ע אין לי את זה! מה קורה כאן?
בוא נעשה תחרות איזו תמונה תיפתח יותר מהר בנטפרי עריכה - שלך כבר נפתח

-
@מים-אחרונים כתב בבעיה | מחיקת מודולים מעורך VBA:
@ע-ה-דכו-ע אין לי את זה! מה קורה כאן?
בוא נעשה תחרות איזו תמונה תיפתח יותר מהר בנטפרי עריכה - שלך כבר נפתח

@ע-ה-דכו-ע

אין לי את זה, ולמה אצלך זה נראה כזה יפה. -
@ע-ה-דכו-ע

אין לי את זה, ולמה אצלך זה נראה כזה יפה. -
@מים-אחרונים יש לך את זה, אבל זה אפור, לא זוכר מה יכול להיות סיבה שהמחיקה חסומה.
-
שלום לכולם יש לי קובץ של אקסס שהנחתי בו כמה קודים של VBA
עכשיו אני לא מצליח למחוק משום מה את הקודים האלו.
אשמח לעזרתכם!אני מנסה לעמוד על המודול וקליק ימני, אין מחק או משהו כזה.

@מים-אחרונים אולי @pcinfogmach ידע לעזור
-
שלום לכולם יש לי קובץ של אקסס שהנחתי בו כמה קודים של VBA
עכשיו אני לא מצליח למחוק משום מה את הקודים האלו.
אשמח לעזרתכם!אני מנסה לעמוד על המודול וקליק ימני, אין מחק או משהו כזה.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
