בקשה לתוכנה- קיובייס
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
(בקשת תוכנה לא)


-
סליחה מתנצל לא התכוונתי
-
@אזלוש אמר בבקשה לתוכנה- קיובייס:
מה התוכנה הזאת עושה?
תוכנה להפקה מוזיקאלית.
אפשר להכין איתה פלייבקים, להקליט שירים, לערוך ...@margalit
קיובייס 8 שמת כאן
https://mitmachim.top/topic/1392/קיובייס-8 -
הקפצה...
בת שלי מתחילה בע"ה ללמוד סאונד ואולפן ונדרש תוכנת קיובייס,
לפני שאני נכנס לעוד השקעות... רואה שעלו כאן כמה גרסאות, אשמח להתעדכן מה המצב כיום מבחינת תוכנה מומלצת (ה5 עדיין רלוונטי בכלל? ללכת ישר על ה11 או שאת גירסה 10 או 10.5 אפשר להשיג במחיר מעולה או שבכלל יש פרוץ?)
תודה רבה! -
הקפצה...
בת שלי מתחילה בע"ה ללמוד סאונד ואולפן ונדרש תוכנת קיובייס,
לפני שאני נכנס לעוד השקעות... רואה שעלו כאן כמה גרסאות, אשמח להתעדכן מה המצב כיום מבחינת תוכנה מומלצת (ה5 עדיין רלוונטי בכלל? ללכת ישר על ה11 או שאת גירסה 10 או 10.5 אפשר להשיג במחיר מעולה או שבכלל יש פרוץ?)
תודה רבה! -
הקפצה...
בת שלי מתחילה בע"ה ללמוד סאונד ואולפן ונדרש תוכנת קיובייס,
לפני שאני נכנס לעוד השקעות... רואה שעלו כאן כמה גרסאות, אשמח להתעדכן מה המצב כיום מבחינת תוכנה מומלצת (ה5 עדיין רלוונטי בכלל? ללכת ישר על ה11 או שאת גירסה 10 או 10.5 אפשר להשיג במחיר מעולה או שבכלל יש פרוץ?)
תודה רבה! -
@nbhgv תודה רבה
(חסום בנט. פרי... ביקשתי פתיחת חסימה והם טוענים שזה מסובך, העבירו לבדיקה)
תודה רבה. -
אשתף מניסיוני לחסוך לאחרים...
הצלחתי להוריד את הקיובייס שפורסם, 1.5 ג'י'גה,
פתחתי את הקובץ RAR והיו בו שלוש תיקיות,
בכל אחת מהם הפעלתי את הקובץ הפעלה (EXE)
על שולחן העבודה הופיעו לי 10 סימנים (!) של קיצורי דרך לקיובייס וכולם תקולים ולא מפעילים כלום
(למעט אחד שהפעיל את מצלמת הרשת והמיקרופון)
טכנאי שהגיע לסדר לי במחשב בעיה אחרת חיפש שעתיים איפה הקבצים הותקנו ולא הצליח למצוא
התייאש, מחק את הוינדוס יחד עם התוכנות כמובן והתקין מחדש כולל קיובייס נורמלי שהוא אחראי עליו...
כנראה שלא כדאי ללחוץ על כל לינק ובפרט לא על תוכנה מוגנת...
תודה רבה בכל מקרה לחברי הפורום על העזרה המופלאה ועל המון דברים שאני לומד כאן בפורום הנכבד,
תודה רבה! -
אשתף מניסיוני לחסוך לאחרים...
הצלחתי להוריד את הקיובייס שפורסם, 1.5 ג'י'גה,
פתחתי את הקובץ RAR והיו בו שלוש תיקיות,
בכל אחת מהם הפעלתי את הקובץ הפעלה (EXE)
על שולחן העבודה הופיעו לי 10 סימנים (!) של קיצורי דרך לקיובייס וכולם תקולים ולא מפעילים כלום
(למעט אחד שהפעיל את מצלמת הרשת והמיקרופון)
טכנאי שהגיע לסדר לי במחשב בעיה אחרת חיפש שעתיים איפה הקבצים הותקנו ולא הצליח למצוא
התייאש, מחק את הוינדוס יחד עם התוכנות כמובן והתקין מחדש כולל קיובייס נורמלי שהוא אחראי עליו...
כנראה שלא כדאי ללחוץ על כל לינק ובפרט לא על תוכנה מוגנת...
תודה רבה בכל מקרה לחברי הפורום על העזרה המופלאה ועל המון דברים שאני לומד כאן בפורום הנכבד,
תודה רבה!@יחיאל-מ אמר בבקשה לתוכנה- קיובייס:
אשתף מניסיוני לחסוך לאחרים...
הצלחתי להוריד את הקיובייס שפורסם, 1.5 ג'י'גה,
פתחתי את הקובץ RAR והיו בו שלוש תיקיות,
בכל אחת מהם הפעלתי את הקובץ הפעלה (EXE)
על שולחן העבודה הופיעו לי 10 סימנים (!) של קיצורי דרך לקיובייס וכולם תקולים ולא מפעילים כלום
(למעט אחד שהפעיל את מצלמת הרשת והמיקרופון)
טכנאי שהגיע לסדר לי במחשב בעיה אחרת חיפש שעתיים איפה הקבצים הותקנו ולא הצליח למצוא
התייאש, מחק את הוינדוס יחד עם התוכנות כמובן והתקין מחדש כולל קיובייס נורמלי שהוא אחראי עליו...
כנראה שלא כדאי ללחוץ על כל לינק ובפרט לא על תוכנה מוגנת...
תודה רבה בכל מקרה לחברי הפורום על העזרה המופלאה ועל המון דברים שאני לומד כאן בפורום הנכבד,
תודה רבה!מה שהביאו בקישור ששלחתי בסדר גמור מנסיון
-
@יחיאל-מ אמר בבקשה לתוכנה- קיובייס:
אשתף מניסיוני לחסוך לאחרים...
הצלחתי להוריד את הקיובייס שפורסם, 1.5 ג'י'גה,
פתחתי את הקובץ RAR והיו בו שלוש תיקיות,
בכל אחת מהם הפעלתי את הקובץ הפעלה (EXE)
על שולחן העבודה הופיעו לי 10 סימנים (!) של קיצורי דרך לקיובייס וכולם תקולים ולא מפעילים כלום
(למעט אחד שהפעיל את מצלמת הרשת והמיקרופון)
טכנאי שהגיע לסדר לי במחשב בעיה אחרת חיפש שעתיים איפה הקבצים הותקנו ולא הצליח למצוא
התייאש, מחק את הוינדוס יחד עם התוכנות כמובן והתקין מחדש כולל קיובייס נורמלי שהוא אחראי עליו...
כנראה שלא כדאי ללחוץ על כל לינק ובפרט לא על תוכנה מוגנת...
תודה רבה בכל מקרה לחברי הפורום על העזרה המופלאה ועל המון דברים שאני לומד כאן בפורום הנכבד,
תודה רבה!מה שהביאו בקישור ששלחתי בסדר גמור מנסיון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות