בעיה | איך אני משיג את persist.img או nvram.img לג'לי סטאר
-
בס"ד
אחרי שהצלחתי לעשות רוט עם הרשאות קריאה וכתיבה לג'לי סטאר לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/56061/גיבוי-שינוי-גודל-הסרת-אפליקציות-במחיצת-super-img-דרך-הפלאפון
עם תיקון של הצפנת נתונים DFE ועם יצירת קבצי vbmeta לביטול אימות, המכשיר לא מזהה את הSIM ולא מתחבר לשום רשת WIFI.
לטענת גימיני אני צריך להשיג את המחיצות persist.img או nvram.img ולהפליש אותם, כי אצלי הם פגומים או מחוקים.
תודה רבהעריכה: תוקן חלקית ב"ה ע"י איפוס עם הפקודה הזו
fastboot flash persist persist.img
הSIM עובד
WIFI עבד רק אחרי החלפת קובץ WIFI עם כתובת MAC בהדרכת גימיני -
S simon סימן נושא זה כשאלה
-
S simon סימן נושא זה כנפתר
-
S simon סימן נושא זה כלא נפתר
-
S simon סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות