בקשת מידע | פלאפון 4G מקשים
-
הכי טוב בעיני, Qin1s+. אחר כך, נוקיה מסדרת 2020. אחר כך, נוקיה מסדרת 2024.
שים לב שהמצב היום בשוק הוא שאין אף טלפון מקשים שאני יכול להבטיח לך ב100% שיעבוד חלק אחרי הרפורמה.
-
@מישהו12 כתב בבקשת מידע | פלאפון 4G מקשים:
שים לב שהמצב היום בשוק הוא שאין אף טלפון מקשים שאני יכול להבטיח לך ב100% שיעבוד חלק אחרי הרפורמה.
למה? הטלפונים שהם דור 4 לא יעבדו טוב?
-
הכי טוב בעיני, Qin1s+. אחר כך, נוקיה מסדרת 2020. אחר כך, נוקיה מסדרת 2024.
שים לב שהמצב היום בשוק הוא שאין אף טלפון מקשים שאני יכול להבטיח לך ב100% שיעבוד חלק אחרי הרפורמה.
-
@מישהו12 איזה דגם של נוקיה ?
-
@מישהו12 איזה דגם של נוקיה ?
-
@הצדיק-משטרסבורג די פרטתי. אם לא הבנת מה שכתבתי, תפרט יותר את שאלתך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות