להורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב
-
@יצחק-קוזניץ @אברהם-גלסר @חיים-יענקל-0 נראה שאף אחד לא קיבל קוד נגדי להפעלה לאחרונה
@במה מה הפשט?
@בנימין-מחשבים הפשט הוא שזה דורש תפעול מתמשך, וזו יכולת שכנראה אין לכולם. ניחוש שלי...
כל פעם שמישהו מבקש לתת לו קוד...
-
@בנימין-מחשבים הפשט הוא שזה דורש תפעול מתמשך, וזו יכולת שכנראה אין לכולם. ניחוש שלי...
כל פעם שמישהו מבקש לתת לו קוד...
@אברהם-גלסר כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
@בנימין-מחשבים הפשט הוא שזה דורש תפעול מתמשך, וזו יכולת שכנראה אין לכולם. ניחוש שלי...
כל פעם שמישהו מבקש לתת לו קוד...
השאלה שלי - לא מתיימר...
אז מה הקטע בקוד נגדי ? -
@יצחק-קוזניץ @אברהם-גלסר @חיים-יענקל-0 נראה שאף אחד לא קיבל קוד נגדי להפעלה לאחרונה
@במה מה הפשט?
@בנימין-מחשבים כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
נראה שאף אחד לא קיבל קוד נגדי להפעלה לאחרונה
@יצחק-קוזניץ אכן המפתח כתב לי שהייתה לו בעיה זמנית בגישה למייל לשליחת קוד נגדי.
יסודר בעז"ה בקרוב - כל מי שביקש יקבל קוד.כמו"כ הוא מתכנן לעדכן את התוכנה ולהסיר את הדרישה לקוד נגדי
-
מישהו יודע מה קורה עם העניין של הקודים הנגדיים?
-
מישהו יודע מה קורה עם העניין של הקודים הנגדיים?
@חיים-יענקל-0 כמו ש @בנימין-מחשבים אמר:
@בנימין-מחשבים כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
אכן המפתח כתב לי שהייתה לו בעיה זמנית בגישה למייל לשליחת קוד נגדי.
יסודר בעז"ה בקרוב - כל מי שביקש יקבל קוד.כמו"כ הוא מתכנן לעדכן את התוכנה ולהסיר את הדרישה לקוד נגדי
-
@חיים-יענקל-0 כמו ש @בנימין-מחשבים אמר:
@בנימין-מחשבים כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
אכן המפתח כתב לי שהייתה לו בעיה זמנית בגישה למייל לשליחת קוד נגדי.
יסודר בעז"ה בקרוב - כל מי שביקש יקבל קוד.כמו"כ הוא מתכנן לעדכן את התוכנה ולהסיר את הדרישה לקוד נגדי
@אברהם-גלסר @במה
הלכתא למשיחא? -
@אברהם-גלסר @במה
הלכתא למשיחא?@חיים-יענקל-0
על מה אתה מדבר? -
@חיים-יענקל-0
על מה אתה מדבר?@אברהם-גלסר
הקודים הנגדיים שמתמהמהים משום מה שבועיים. -
@אברהם-גלסר
הקודים הנגדיים שמתמהמהים משום מה שבועיים.@חיים-יענקל-0 אה, זה לא אני.
@בנימין-מחשבים כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
אכן המפתח כתב לי שהייתה לו בעיה זמנית בגישה למייל לשליחת קוד נגדי.
יסודר בעז"ה בקרוב - כל מי שביקש יקבל קוד.כמו"כ הוא מתכנן לעדכן את התוכנה ולהסיר את הדרישה לקוד נגדי
אני רק ציטטתי את @בנימין-מחשבים שם.
-
@חיים-יענקל-0 אה, זה לא אני.
@בנימין-מחשבים כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
אכן המפתח כתב לי שהייתה לו בעיה זמנית בגישה למייל לשליחת קוד נגדי.
יסודר בעז"ה בקרוב - כל מי שביקש יקבל קוד.כמו"כ הוא מתכנן לעדכן את התוכנה ולהסיר את הדרישה לקוד נגדי
אני רק ציטטתי את @בנימין-מחשבים שם.
@אברהם-גלסר
זה נשמע שיש לך קשר איתו,
אז אולי תזכיר לו... -
@אברהם-גלסר
זה נשמע שיש לך קשר איתו,
אז אולי תזכיר לו...@יצחק-קוזניץ לא מכיר אותו אישית.
אתה יכול לפנות אליו בצ'אט. -
@יצחק-קוזניץ לא מכיר אותו אישית.
אתה יכול לפנות אליו בצ'אט.@אברהם-גלסר
תודה,
סה"כ רציתי להסביר לך בעקבות מה פנו אליך -
@אברהם-גלסר
תודה,
סה"כ רציתי להסביר לך בעקבות מה פנו אליך -
@אברהם-גלסר
נתתי לך עכשיו לייק, רק בגלל שאני מבין שאתה אדם מפרגן... -
@אברהם-גלסר @יצחק-קוזניץ מה זה החלוקת לייקים הזאת
זה נוגד את חוקי הפורום
צריך ללת לייק רק אם הפוסט מועיל -
@אברהם-גלסר @יצחק-קוזניץ מה זה החלוקת לייקים הזאת
זה נוגד את חוקי הפורום
צריך ללת לייק רק אם הפוסט מועיל -
@אורחל איפה חילקתי לייקים? אני נותן לי שראוי לקבל
@אברהם-גלסר רצית אבל לא יכולת
וגם רצית שהוא יתן לך -
@אברהם-גלסר רצית אבל לא יכולת
וגם רצית שהוא יתן לך@אורחל רציתי לתת לו כי הסביר לי פה משהו שלא הבנתי.
@יצחק-קוזניץ כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
סה"כ רציתי להסביר לך בעקבות מה פנו אליך
-
@אורחל רציתי לתת לו כי הסביר לי פה משהו שלא הבנתי.
@יצחק-קוזניץ כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
סה"כ רציתי להסביר לך בעקבות מה פנו אליך
@אברהם-גלסר אני מדבר על
@אברהם-גלסר כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
@יצחק-קוזניץ כתב בלהורדה | Balanso | תוכנה מתקדמת לניהול תקציב:
@אברהם-גלסר
נתתי לך עכשיו לייק, רק בגלל שאני מבין שאתה אדם מפרגן... -
יפה מאוד בניתי אפליקציה כזו לאנדרואיד אם תרצו אשלח גם
בדיוק אתמול בניתי ועכשיו אני רואה את התוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

