בקשת מידע | האם המחשב הזה משתלם
-
יש לי חבר שנמצא כעת בחו"ל ואני יכול להשיג בחנות שם מחשב
האם המחשב המצורף משתלם
אני זקוק למחשב עבור תוכנות אדובי וכד' לעיבוד גרפיקה
מחשב נייד לנובו -
הוא בוודאי משתלם , i5 דור 13 עם 16 ראם ו512 אחסון וכרטיס מסך RTX3050 6 גיגה כולל ווינדוס מקורי בפחות מ2000 שקל זה מחיר זול מאד...
כמה הוא מתאים לדרישות שלך בגרפיקה אני לא מספיק מבין -
יש לי חבר שנמצא כעת בחו"ל ואני יכול להשיג בחנות שם מחשב
האם המחשב המצורף משתלם
אני זקוק למחשב עבור תוכנות אדובי וכד' לעיבוד גרפיקה
מחשב נייד לנובו@חכם-בבוקר כתב בבקשת מידע | האם המחשב הזה משתלם:
יש לי חבר שנמצא כעת בחו"ל ואני יכול להשיג בחנות שם מחשב
האם המחשב המצורף משתלם
אני זקוק למחשב עבור תוכנות אדובי וכד' לעיבוד גרפיקה
מחשב נייד לנובומחיר מעולה!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות