שאלה | בעיה בהדלקה של מכשיר סמסונג S20
-
הגיע לי מכשיר סמסנוג מהסוג הנל עם בעיה בכפתור הדלקה הנפקה מינא האם יש דרך החרת להדליק או שזה סוף פסוק
@Shmuell תחשוב לבד אם יש עוד כפתור להדליק..
-
@Shmuell תחשוב לבד אם יש עוד כפתור להדליק..
@הרב-של-השכונה סידרתי את כפתור המכשיר נטען אבל האנדוראיד לא עןלה
-
@הרב-של-השכונה סידרתי את כפתור המכשיר נטען אבל האנדוראיד לא עןלה
@Shmuell זה כבר בעיה אחרת..
ניסתה לאפס או להדליק מרקוברי? -
@Shmuell זה כבר בעיה אחרת..
ניסתה לאפס או להדליק מרקוברי?@הרב-של-השכונה לא תוכל להסביר
-
@הרב-של-השכונה לא תוכל להסביר
@Shmuell ללחוץ עם הכפתורים של ההדלקה + ווליום עליון או תחתון משתנה לפי הדגם ואז מגיעים למסך כזה שאפשר לעשות איתו כמה פעולות כמו הדלקה איפוס וכו.. ואז תדליק משם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות