בקשת מידע | גירסא כשירה לגילי (Unihertz Jelly 2E)
-
תגובה: מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי
אשמח לדעת האם יש גירסא כשירה לגמרי ללא וויפי,
ואם יש פה מישהו שצורב,
תודה רבה,@איש-תמים-היה לצרוב כאילו גרסה כשרה ממש או להסיר את הוויפי ידנית או להתקין חסימה?
-
להסיר את וייפי ושלא יהיה גישה לאינטרנט
-
להסיר את וייפי ושלא יהיה גישה לאינטרנט
-
להסיר את וייפי ושלא יהיה גישה לאינטרנט
@איש-תמים-היה כתב בבקשת מידע | גירסא כשירה לגילי (Unihertz Jelly 2E):
להסיר את וייפי ושלא יהיה גישה לאינטרנט
להסיר את הוויפי זה משהו אחד ויש עליו מדריכים כמו שאמר @נוחעם-FM ויש לנתק אינטרנט לחלוטין מהטלפון גם לא על ידי סים..
-
תגובה: מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי
אשמח לדעת האם יש גירסא כשירה לגמרי ללא וויפי,
ואם יש פה מישהו שצורב,
תודה רבה, -
תודה רבה
בינתיים התקנתי קיידרואיד -
קודם כל צריך שזה יעבוד לי המסך
-
תודה רבה
בינתיים התקנתי קיידרואיד -
יהיה ניתן לצרוב אותה לבד?
-
יהיה ניתן לצרוב אותה לבד?
-
וידוע לך על דרך להסיר את קיידרואיד גם אחרי החסימה ההרמטית?
-
וידוע לך על דרך להסיר את קיידרואיד גם אחרי החסימה ההרמטית?
-
לא, פשוט טני אשמח לחסום את זה עם הגירסא הכשירה
או שאפשר לצרוב את הגירסא על אף הקיידרואיד? -
לא, פשוט טני אשמח לחסום את זה עם הגירסא הכשירה
או שאפשר לצרוב את הגירסא על אף הקיידרואיד? -
אז אין דרך להתקין את הגירסא?
כי עם הקיידרואיד כן יש לו וויפי אני מעדיף בלי -
אז אין דרך להתקין את הגירסא?
כי עם הקיידרואיד כן יש לו וויפי אני מעדיף בלי -
פוסט זה נמחק!
-
ואוו יישר כח עצום
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
