דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. שיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid

שיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
381 פוסטים 20 כותבים 18.8k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @Yash אולי, לא יודע

    Y מנותק
    Y מנותק
    Yash
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #357

    @שניאור-שמח אני מנסה לצרוב ב SP FLASH ובסקאטר שיש לי לא מופיע מחיצות NVRAM NVDATA יש לי את הקבצים מגיבוי שעשיתי. אני צריך סקאטר תואם.
    אני משתמש בגירסא החתומה של @מישהו12 שם אין את המחיצות הנ"ל, אולי הם כלולות במחיצה אחרת.

    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Y Yash

      @שניאור-שמח אני מנסה לצרוב ב SP FLASH ובסקאטר שיש לי לא מופיע מחיצות NVRAM NVDATA יש לי את הקבצים מגיבוי שעשיתי. אני צריך סקאטר תואם.
      אני משתמש בגירסא החתומה של @מישהו12 שם אין את המחיצות הנ"ל, אולי הם כלולות במחיצה אחרת.

      שניאור שמחש מנותק
      שניאור שמחש מנותק
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #358

      @Yash אז תצרוב דרך פאסבוט עם adb

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שניאור שמחש שניאור שמח

        @Yash אז תצרוב דרך פאסבוט עם adb

        Y מנותק
        Y מנותק
        Yash
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #359

        @שניאור-שמח כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

        Yash אז תצרוב דרך פאסבוט עם adb

        ניסיתי גם לא עבד נתן שגיאה שאין מחיצות פעילות.
        בסופו של דבר שיניתי את הסקאטר שהמחיצות הנ"ל יהיו גלויות וצרבתי, והכל על מקומו בא בשלום.
        תודה

        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Y Yash

          @שניאור-שמח כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

          Yash אז תצרוב דרך פאסבוט עם adb

          ניסיתי גם לא עבד נתן שגיאה שאין מחיצות פעילות.
          בסופו של דבר שיניתי את הסקאטר שהמחיצות הנ"ל יהיו גלויות וצרבתי, והכל על מקומו בא בשלום.
          תודה

          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #360

          @Yash עכשיו אתה מצליח גם לשנות עם התוכנות?

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @Yash עכשיו אתה מצליח גם לשנות עם התוכנות?

            Y מנותק
            Y מנותק
            Yash
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #361

            @שניאור-שמח כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

            @Yash עכשיו אתה מצליח גם לשנות עם התוכנות?

            לא.
            אבל דרך האפליקציה ש@דוד-המלך-3 הביא למעלה אני מצליח, לפני כן גם זה לא היה אפשרי.

            נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y Yash

              @שניאור-שמח כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

              @Yash עכשיו אתה מצליח גם לשנות עם התוכנות?

              לא.
              אבל דרך האפליקציה ש@דוד-המלך-3 הביא למעלה אני מצליח, לפני כן גם זה לא היה אפשרי.

              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FM
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #362

              @Yash זה ממש מוזר הimei לא אמור להיפגע בגלל dumderos

              הפעלת שלוחות בVoLTE

              שניאור שמחש ד 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                @Yash זה ממש מוזר הimei לא אמור להיפגע בגלל dumderos

                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמח
                צוות פיקוח מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #363

                @נוחעם-FM כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                @Yash זה ממש מוזר הimei לא אמור להיפגע בגלל dumderos

                לא בהכרח שזה קשור לזה..
                בדרך כלל זה קורה אחרי צריבה במצב הורדה + פרמוט
                @yash זה מה שעשית?

                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                נוחעם FMנ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שניאור שמחש שניאור שמח

                  @נוחעם-FM כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                  @Yash זה ממש מוזר הimei לא אמור להיפגע בגלל dumderos

                  לא בהכרח שזה קשור לזה..
                  בדרך כלל זה קורה אחרי צריבה במצב הורדה + פרמוט
                  @yash זה מה שעשית?

                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #364

                  @שניאור-שמח אם עושים פורמט עם dumberos הטלפון יכנס להארד בריק...

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                    @שניאור-שמח אם עושים פורמט עם dumberos הטלפון יכנס להארד בריק...

                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמח
                    צוות פיקוח מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #365

                    @נוחעם-FM כמובן.. אני לא טיפש..
                    התכוונתי אם לפני שהוא צרב את הגרסה הזאת, האם הוא צרב גרסה במצב הורדה + פרמוט

                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                      @נוחעם-FM כמובן.. אני לא טיפש..
                      התכוונתי אם לפני שהוא צרב את הגרסה הזאת, האם הוא צרב גרסה במצב הורדה + פרמוט

                      נוחעם FMנ מנותק
                      נוחעם FMנ מנותק
                      נוחעם FM
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #366

                      @שניאור-שמח לא נראה לי שזה המקרה.
                      לפי הפוסטים פה הוא כבר תקופה עם דומבדרואיד...

                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נוחעם FMנ נוחעם FM

                        @שניאור-שמח לא נראה לי שזה המקרה.
                        לפי הפוסטים פה הוא כבר תקופה עם דומבדרואיד...

                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמח
                        צוות פיקוח מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #367

                        @נוחעם-FM התבלבלתי עם מישהו אחר..

                        לילה טוב, אני זז לישון..
                        לך גם אתה..😉

                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                          @Yash זה ממש מוזר הimei לא אמור להיפגע בגלל dumderos

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד המלך 3
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #368

                          @נוחעם-FM אני חושב שגם לי היה את הבעיה הזו, אחרי צריבת dumbr os לא ניתן לשנות imei על ידי התוכנות.

                          U תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דוד המלך 3

                            @נוחעם-FM אני חושב שגם לי היה את הבעיה הזו, אחרי צריבת dumbr os לא ניתן לשנות imei על ידי התוכנות.

                            U מנותק
                            U מנותק
                            urielk
                            כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
                            #369

                            @דוד-המלך-3 @yash כאשר מתקינים dumberos או lineageos וכדומה הmeta mode מפסיק לעבוד ואי אפשר לעבוד עם modem meta והתוכנה השנייה כדי לשנות imei.

                            לגבי הבעיה בהרשאת הכתיבה, זה נכון רק למחיצת סיסטם ולא למחיצות אחרות והאפליקציה שמשנה imei במכשיר שהזכרתם כותבת למחיצת nvdata אז אין בעיה...

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @נוחעם-FM כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                              @Yash זה ממש מוזר הimei לא אמור להיפגע בגלל dumderos

                              לא בהכרח שזה קשור לזה..
                              בדרך כלל זה קורה אחרי צריבה במצב הורדה + פרמוט
                              @yash זה מה שעשית?

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              Yash
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #370

                              @שניאור-שמח כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                              לא בהכרח שזה קשור לזה..
                              בדרך כלל זה קורה אחרי צריבה במצב הורדה + פרמוט
                              @yash זה מה שעשית?

                              עשיתי כך, התקנתי דמברואיד, עדכנתי דרך הטלפון עצמו לגירסא חדשה יותר, איפסתי להגדרות יצרן (כי העדכון ביטל לי את הרוט), צרבתי את הגירסא החדשה של דמברואיד דרך פקודות FASTBOOT, צרבתי שוב את הגירסא הקודמת (כי החדשה ביטלה לי את הרמקול), ואז נצרכתי שוב לאפס את כל הנתונים (כנראה שנמוך גרסה מצריך מחיקה). ופה גיליתי שאין לי מחיצות NVRAM ו NVDATA. ואז צרבתי אותם מחדש.
                              עכשיו תנסה לומר מה מכלל הפעולות שעשיתי מחק את המחיצות הנ"ל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • U urielk

                                @דוד-המלך-3 @yash כאשר מתקינים dumberos או lineageos וכדומה הmeta mode מפסיק לעבוד ואי אפשר לעבוד עם modem meta והתוכנה השנייה כדי לשנות imei.

                                לגבי הבעיה בהרשאת הכתיבה, זה נכון רק למחיצת סיסטם ולא למחיצות אחרות והאפליקציה שמשנה imei במכשיר שהזכרתם כותבת למחיצת nvdata אז אין בעיה...

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דוד המלך 3
                                כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                                #371

                                @urielk כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                                כאשר מתקינים dumberos או lineageos וכדומה הmeta mode מפסיק לעבוד ואי אפשר לעבוד עם modem meta והתוכנה השנייה כדי לשנות imei.

                                תוכל להסביר למה?
                                אני כבר שיערתי את זה לפני תקופה רק חבל שתקופה ארוכה סבלתי בלנסות להבין מה התקלה אתה יכול לראות בהיסטוריה של הפוסטים שלי 😅😅.

                                @urielk כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                                לגבי הבעיה בהרשאת הכתיבה, זה נכון רק למחיצת סיסטם ולא למחיצות אחרות והאפליקציה שמשנה imei במכשיר שהזכרתם כותבת למחיצת nvdata אז אין בעיה...

                                כן זה היה ברור לי שזה אמור לעבוד ולכן העלתי ל @yash קישור לאפליקציה
                                אחרי שאמר שזה לא עובד הבנתי שכנראה נמחקו לו המחיצות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y Yash

                                  @urielk אין לי את אפליקציית גוגל, רק חנות ושירותי גוגל שמובנים בגירסא.
                                  התקנתי חייגן אחר ושם עובד שיחות ועידה, אין שם כפתור הקלטה.
                                  מצליח להקליט באמצעות מודול BCR.
                                  אולי התקנת חייגן שיאומי מקורי מחדש יעזור להחזיר את הכפתורים של הקלטה וועידה?

                                  בנוסף, VOLTE לא יציב הרבה פעמים נופל בשיחה. יש לי גירסא של @מישהו12 (בתשלום כמובן) פתחתי בוטלאודר, עשיתי רוט עם מג'יסק ועליה התקנתי את הדמברואיד. לפני השדרוג עבד VOLTE מצוין, כעת בעייתי.
                                  יש לי גם X קטן בסמל הקליטה, מה זה אומר?
                                  (בסגנון הרגיל זה סימן קריאה, החלפתי סמל בהגדרות תצוגה)9f8d7aa2-f8bf-4522-a25d-b2ce7270efff-image.png

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  Yash
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #372

                                  כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                                  VOLTE לא יציב הרבה פעמים נופל בשיחה. יש לי גירסא של @מישהו12 (בתשלום כמובן) פתחתי בוטלאודר, עשיתי רוט עם מג'יסק ועליה התקנתי את הדמברואיד. לפני השדרוג עבד VOLTE מצוין, כעת בעייתי.

                                  @urielk אשמח לעזרה, התקנתי מודול של VOLTE, כשאני מפעיל אותו זה עובד לזמן מסוים ואחר כך שוב נופל בכל שיחה עד להפעלה מחדש של המודול.

                                  U תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y Yash

                                    כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                                    VOLTE לא יציב הרבה פעמים נופל בשיחה. יש לי גירסא של @מישהו12 (בתשלום כמובן) פתחתי בוטלאודר, עשיתי רוט עם מג'יסק ועליה התקנתי את הדמברואיד. לפני השדרוג עבד VOLTE מצוין, כעת בעייתי.

                                    @urielk אשמח לעזרה, התקנתי מודול של VOLTE, כשאני מפעיל אותו זה עובד לזמן מסוים ואחר כך שוב נופל בכל שיחה עד להפעלה מחדש של המודול.

                                    U מנותק
                                    U מנותק
                                    urielk
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
                                    #373

                                    @Yash למה אתה צריך מודול ? כמדומה לי שזה בעיה שנמצאת ב lineageos , אבל הוא (michael) הוציא תיקון שנראה שהוא די עוזר אמנם לא ב100% , כנראה יש לך גירסה ישנה...
                                    דרך אגב,
                                    לא מזמן היה פה מישהו בפורום שניסה להעתיק את הimsservice מהקושחה המקורית ל lineageos של מישהו12 - והיה משמע שהוא הצליח לפי דבריו אני לא עשיתי ניסויים כאלה בכל אופן...

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • U urielk

                                      @Yash למה אתה צריך מודול ? כמדומה לי שזה בעיה שנמצאת ב lineageos , אבל הוא (michael) הוציא תיקון שנראה שהוא די עוזר אמנם לא ב100% , כנראה יש לך גירסה ישנה...
                                      דרך אגב,
                                      לא מזמן היה פה מישהו בפורום שניסה להעתיק את הimsservice מהקושחה המקורית ל lineageos של מישהו12 - והיה משמע שהוא הצליח לפי דבריו אני לא עשיתי ניסויים כאלה בכל אופן...

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      Yash
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי Yash
                                      #374

                                      @urielk כי הVOLTE לא יציב לכן התקנתי מודול שדרכו אני מעיר אותו מחדש כשהוא נופל.
                                      כעת יש לי את הגירסא מ 15.01.2026
                                      אצלך הVOLTE יציב? איזו גירסא יש לך?
                                      בנוסף, איך אפשר לראות כל פעם במהלך שיחה האם הוולטה נפל, בגירסא הקודמת היה סימון HD בגירסא זו אין סימון, אלא אם אני מפעיל קבוע את הנתונים. או שאני נכנס לתפריט תקשורת ##4636##, יש דרך פשוטה יותר לראות?

                                      U תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y Yash

                                        @urielk כי הVOLTE לא יציב לכן התקנתי מודול שדרכו אני מעיר אותו מחדש כשהוא נופל.
                                        כעת יש לי את הגירסא מ 15.01.2026
                                        אצלך הVOLTE יציב? איזו גירסא יש לך?
                                        בנוסף, איך אפשר לראות כל פעם במהלך שיחה האם הוולטה נפל, בגירסא הקודמת היה סימון HD בגירסא זו אין סימון, אלא אם אני מפעיל קבוע את הנתונים. או שאני נכנס לתפריט תקשורת ##4636##, יש דרך פשוטה יותר לראות?

                                        U מנותק
                                        U מנותק
                                        urielk
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
                                        #375

                                        @Yash לי יש גירסה לא הכי חדשה : 050726 וזה די יציב - אבל אני חושב שזה משתנה מאיזור לאיזור אז זה לא ראיה.

                                        אתה יכול לראות שזה נופל כאשר אתה מחייג וזה נופל ל 3G או שבכלל לא מחייג לך

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • U urielk

                                          @Yash לי יש גירסה לא הכי חדשה : 050726 וזה די יציב - אבל אני חושב שזה משתנה מאיזור לאיזור אז זה לא ראיה.

                                          אתה יכול לראות שזה נופל כאשר אתה מחייג וזה נופל ל 3G או שבכלל לא מחייג לך

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          Yash
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #376

                                          @urielk יש כבר 28.05.26 כל כמה ימים הוא מוציא חדש.

                                          @urielk כתב בשיתוף | האשכול המרכזי אנדרואיד 14 ל Qin f21 pro dumbdroid:

                                          אתה יכול לראות שזה נופל כאשר אתה מחייג וזה נופל ל 3G

                                          השאלה היתה איפה רואים את זה, אין לי שום סימון של 4G או 3G יש רק את הקוים, אא"כ אני מפעיל נתנוים סללוריים דבר שלא נצרך עבורי כי יש לי קו כשר.

                                          U תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר