בעיה | מקש ENTER בוורד
-
ערב טוב!
אני לוחץ על מקש ENTER בוורד, ובמקום לעבור פיסקה, הוא מעביר את הסמן לסוף העמוד, אשמח לעזרה איך מתקנים אותו שיעבור פיסקה, תודה רבה -
@ישי-ישורון
ניסיתי כבר וזה לא עזר. -
@ישי-ישורון
ניסיתי כבר וזה לא עזר.@מייבין-בקטנה אתה בטקטס רגיל [או בתיבת טקסט]?
-
@מייבין-בקטנה אתה בטקטס רגיל [או בתיבת טקסט]?
@ישי-ישורון
טקסט רגיל -
@ישי-ישורון
טקסט רגיל@מייבין-בקטנה
בתיבת טקסט הENTER עובר פיסקה -
@מייבין-בקטנה
בתיבת טקסט הENTER עובר פיסקה@מייבין-בקטנה תבדוק אם בלשונית פיסקה זה נראה כך:

-
@מייבין-בקטנה תבדוק אם בלשונית פיסקה זה נראה כך:

@ישי-ישורון
זה נראה בדיוק ככה... -
@ישי-ישורון
זה נראה בדיוק ככה...@מייבין-בקטנה ואיך זה נראה אצלך

-
@מייבין-בקטנה ואיך זה נראה אצלך

@ישי-ישורון
לא היה V בכלל, וסימנתי עכשיו V על 1.15 וזה לא עזר... -
@ישי-ישורון
לא היה V בכלל, וסימנתי עכשיו V על 1.15 וזה לא עזר...@מייבין-בקטנה לדעתי זה חייב לעבוד עכשיו, תסגור את וורד ותפעיל מחדש ותבדוק שמסומן V ותעדכן.
-
@מייבין-בקטנה לדעתי זה חייב לעבוד עכשיו, תסגור את וורד ותפעיל מחדש ותבדוק שמסומן V ותעדכן.
@ישי-ישורון
עשיתי כנ"ל וזה עדיין לא עזר -
@ישי-ישורון
עשיתי כנ"ל וזה עדיין לא עזר@מייבין-בקטנה
אם אני לוחץ על SHIFT+ENTER זה עושה מעבר שורה, אבל אם אני לוחץ על ENTER לבד זה יורד לסוף העמוד -
@מייבין-בקטנה
אם אני לוחץ על SHIFT+ENTER זה עושה מעבר שורה, אבל אם אני לוחץ על ENTER לבד זה יורד לסוף העמוד@מייבין-בקטנה
מחקתי את קובץ normal.dotm וזה הסתדר
תודה לכולם -
מ מייבין בקטנה סימן נושא זה כשאלה
-
מ מייבין בקטנה סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות