בקשה | בקשת APK של האפליקצה של מישהו 12
-
תגובה: שיתוף | למפתחי גרסאות | פתרון חמוד לקריסת אפליקציות בעת גישה לקישור חיצוני
@מישהו12
אשמח לקבל את זה כAPK
יפתור לי קריסות של מתמחים טופ באפליקציה - אין לי דפדפן
וגם קריסות בפרוג
תודה -
תגובה: שיתוף | למפתחי גרסאות | פתרון חמוד לקריסת אפליקציות בעת גישה לקישור חיצוני
@מישהו12
אשמח לקבל את זה כAPK
יפתור לי קריסות של מתמחים טופ באפליקציה - אין לי דפדפן
וגם קריסות בפרוג
תודה@אביגדור-ברמן כתב בבקשה | בקשת APK של האפליקצה של מישהו 12:
תגובה: שיתוף | למפתחי גרסאות | פתרון חמוד לקריסת אפליקציות בעת גישה לקישור חיצוני
@מישהו12
אשמח לקבל את זה כAPK
יפתור לי קריסות של מתמחים טופ באפליקציה - אין לי דפדפן
וגם קריסות בפרוג
תודהhttps://github.com/Mordechay0000/browser_without_browsing/releases/tag/1.0.0
יכול להיות שיש גם בריפו של @מישהו12 עצמו, לא מצאתי שם
-
א אביגדור ברמן סימן נושא זה כשאלה
-
א אביגדור ברמן סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות