משחקים לא עובדים בc2
-
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
תכנס לאחד מהקבצים תתפוס את הכול ותחלץ
ואז זה יעבוד לך
זה חילץ כמעט את הכל ויש חלק שכתוב rms אחרי החילוץ
-
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
תכנס לאחד מהקבצים תתפוס את הכול ותחלץ
ואז זה יעבוד לך
זה חילץ כמעט את הכל ויש חלק שכתוב rms אחרי החילוץ
@בחורצ-יק אמר במשחקים לא עובדים בc2:
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
תכנס לאחד מהקבצים תתפוס את הכול ותחלץ
ואז זה יעבוד לך
זה חילץ כמעט את הכל ויש חלק שכתוב rms אחרי החילוץ
RMS לא קשור
-
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
@בחורצ-יק אמר במשחקים לא עובדים בc2:
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
תכנס לאחד מהקבצים תתפוס את הכול ותחלץ
ואז זה יעבוד לך
זה חילץ כמעט את הכל ויש חלק שכתוב rms אחרי החילוץ
RMS לא קשור
לא יודע זה מה שכתוב
-
-
@בחורצ-יק אמר במשחקים לא עובדים בc2:
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
את הRMS לא צריך להעתיק לפאלפון
זה כתוב על המשחק
בסיומת
-
@בחורצ-יק אמר במשחקים לא עובדים בc2:
@בחורצ-יק אמר במשחקים לא עובדים בc2:
@משתמש-חדש אמר במשחקים לא עובדים בc2:
את הRMS לא צריך להעתיק לפאלפון
זה כתוב על המשחק
בסיומת
את זה לא צריך להעתיק
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

