בירור | קישור לרכישת נוקיה 215
-
יש למישהו אולי קישור מומלץ לרכישת נוקיה 215?
@cfopuser @yeh-0 @בניית-גרסאות @הרב-של-השכונה @שלוםפ
תודה -
יש למישהו אולי קישור מומלץ לרכישת נוקיה 215?
@cfopuser @yeh-0 @בניית-גרסאות @הרב-של-השכונה @שלוםפ
תודה@אבו איך הגעת לתייג אותי לא יודע אבל לא משנה..
מהארץ, מאלי? -
יש למישהו אולי קישור מומלץ לרכישת נוקיה 215?
@cfopuser @yeh-0 @בניית-גרסאות @הרב-של-השכונה @שלוםפ
תודה@אבו כתב בבירור | קישור לרכישת נוקיה 215:
יש למישהו אולי קישור מומלץ לרכישת נוקיה 215?
@cfopuser @yeh-0 @בניית-גרסאות @הרב-של-השכונה @שלוםפ
תודהמאליאספרס כרגע אין חדשים, יש מחודשים ב150 ש"ח בערך, לפעמים גם זה אין
-
@אבו כתב בבירור | קישור לרכישת נוקיה 215:
יש למישהו אולי קישור מומלץ לרכישת נוקיה 215?
@cfopuser @yeh-0 @בניית-גרסאות @הרב-של-השכונה @שלוםפ
תודהמאליאספרס כרגע אין חדשים, יש מחודשים ב150 ש"ח בערך, לפעמים גם זה אין
-
@הרב-של-השכונה בחודש / חושדיים האחרונים לא היה בכלל חדשים
ועכשיו גם אין דגמים דומים למשל 235 -
@הרב-של-השכונה בחודש / חושדיים האחרונים לא היה בכלל חדשים
ועכשיו גם אין דגמים דומים למשל 235@אלעזר כתב בבירור | קישור לרכישת נוקיה 215:
@הרב-של-השכונה בחודש / חושדיים האחרונים לא היה בכלל חדשים
ועכשיו גם אין דגמים דומים למשל 235יש כרגע 3210 מהחנות הרשמית של נוקיה
-
@אלעזר כתב בבירור | קישור לרכישת נוקיה 215:
@הרב-של-השכונה בחודש / חושדיים האחרונים לא היה בכלל חדשים
ועכשיו גם אין דגמים דומים למשל 235יש כרגע 3210 מהחנות הרשמית של נוקיה
-
@אלעזר כתב בבירור | קישור לרכישת נוקיה 215:
@הרב-של-השכונה בחודש / חושדיים האחרונים לא היה בכלל חדשים
ועכשיו גם אין דגמים דומים למשל 235יש כרגע 3210 מהחנות הרשמית של נוקיה
-
אשמח לשמוע מה יש לכם לומר על המוצר הזה?
האם יש מישהו שיודע/יכול להתקין על זה עוד אפליקציות, ושוב מה ששאלתי קודם על להכשיר את שני הסימים לכשר@אבו כתב בבירור | קישור לרכישת נוקיה 215:
אשמח לשמוע מה יש לכם לומר על המוצר הזה?
האם יש מישהו שיודע/יכול להתקין על זה עוד אפליקציות, ושוב מה ששאלתי קודם על להכשיר את שני הסימים לכשרזה (לפחות אמור להיות) 215 רגיל (משומש).
א"א להתקין עליו כלום.
אפשר להכשיר רק את סים 2 לפי ידיעתי. -
אשמח לשמוע מה יש לכם לומר על המוצר הזה?
האם יש מישהו שיודע/יכול להתקין על זה עוד אפליקציות, ושוב מה ששאלתי קודם על להכשיר את שני הסימים לכשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות