בירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר
-
שלום
האם אפשר לפתוח נוקיה 3310 החדש שנקנה מסין לסים כשר
וכן נוקיה 105 4g לפתוח לסים כשר
של רמי לוי
תודה -
שלום
האם אפשר לפתוח נוקיה 3310 החדש שנקנה מסין לסים כשר
וכן נוקיה 105 4g לפתוח לסים כשר
של רמי לוי
תודה@Avshalom533 ניסת עם זה? או עם זה?
-
שלום
האם אפשר לפתוח נוקיה 3310 החדש שנקנה מסין לסים כשר
וכן נוקיה 105 4g לפתוח לסים כשר
של רמי לוי
תודה -
שלום
האם אפשר לפתוח נוקיה 3310 החדש שנקנה מסין לסים כשר
וכן נוקיה 105 4g לפתוח לסים כשר
של רמי לוי
תודה@Avshalom533 יש לי פתרון ברמת הסים.
צור קשר בפרטי -
@Avshalom533 ניסת עם זה? או עם זה?
@יאיר-דניאל האמת ניסיתי להתקין את התוכנה והסתבכתי עם זה
-
@Avshalom533 3310 4G החדש?
יש מצב לתמונה? לא שמעתי על הדגם הזה.@מישהו12 כתב בבירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר:
@Avshalom533 3310 4G החדש?
יש מצב לתמונה? לא שמעתי על הדגם הזה.אם אדע איזה מכשיר זה אולי אוכל לעזור
-
@מישהו12 כתב בבירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר:
@Avshalom533 3310 4G החדש?
יש מצב לתמונה? לא שמעתי על הדגם הזה.אם אדע איזה מכשיר זה אולי אוכל לעזור
@מישהו12 כתב בבירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר:
@מישהו12 כתב בבירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר:
@Avshalom533 3310 4G החדש?
יש מצב לתמונה? לא שמעתי על הדגם הזה.אם אדע איזה מכשיר זה אולי אוכל לעזור
זה אחד מהנוקיות החדשות של 2024
אז 3310 2024 -
@מישהו12 כתב בבירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר:
@מישהו12 כתב בבירור | נוקיה 3310 4g פתיחה לסים כשר:
@Avshalom533 3310 4G החדש?
יש מצב לתמונה? לא שמעתי על הדגם הזה.אם אדע איזה מכשיר זה אולי אוכל לעזור
זה אחד מהנוקיות החדשות של 2024
אז 3310 2024 -
שלום
האם אפשר לפתוח נוקיה 3310 החדש שנקנה מסין לסים כשר
וכן נוקיה 105 4g לפתוח לסים כשר
של רמי לוי
תודה@Avshalom533 אפשר כמו כול מכשיר unisoc.
-
@שניאור-שמח מצטער, לא ידוע לי על 3310 2024.
הכוונה אולי ל3210? -
@מישהו12 זה לא קרה בסוף?
אני דווקא הבנתי שכן, הוא לא קיים בישראל וכבר לא מיוצר אולי אני טועה. -
@שלוםפ מה הקשר?
זה 2017, והם דיברו על "החדש". 2017 זה לפני 8 שנים.בכל מקרה בלי אינפורמציה, אין איך לענות.
@Avshalom533 מחכים לתשובתך
-
@מישהו12 צודק, פשוט אמרת שלא שמעת על זה ואני באתי לומר שזה לא מנותק מהמציאות כמו נוקיה c2 דור 4.
-
@מישהו12 נ.ב. והוא עדיין קיים, הוא תומך בישראל? למה נוקיה לא מוציאה עוד מכשירים עם המערכת הפעלה הזאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות