שיהיה 'הפניות שלי' בכרטיסיית צור קשר
-
אני שולח פניות למערכת של הפורום ואין לי מושג אם הפניות התקבלו או נענו,
לכן אני מציע שיהיה כרטיסייה של הפניות שלי משהו כמו בסגנון של האיזור האישי בנטפרי...

כך אוכל לדעת מה דעת המערכת על כל פניה, האם היא התקבלה או סורבה...
@צוות-פיקוח -
אני שולח פניות למערכת של הפורום ואין לי מושג אם הפניות התקבלו או נענו,
לכן אני מציע שיהיה כרטיסייה של הפניות שלי משהו כמו בסגנון של האיזור האישי בנטפרי...

כך אוכל לדעת מה דעת המערכת על כל פניה, האם היא התקבלה או סורבה...
@צוות-פיקוח@טשיקאוור-ניוז כתב בהצעת ייעול | שיהיה 'הפניות שלי' בכרטיסיית צור קשר:
אני שולח פניות למערכת של הפורום ואין לי מושג אם הפניות התקבלו או נענו,
לכן אני מציע שיהיה כרטיסייה של הפניות שלי משהו כמו בסגנון של האיזור האישי בנטפרי...אם תשלם 15 ש"ח בחודש כמו נטפרי, תקבל כזה אופציה

-
@טשיקאוור-ניוז כתב בהצעת ייעול | שיהיה 'הפניות שלי' בכרטיסיית צור קשר:
אני שולח פניות למערכת של הפורום ואין לי מושג אם הפניות התקבלו או נענו,
לכן אני מציע שיהיה כרטיסייה של הפניות שלי משהו כמו בסגנון של האיזור האישי בנטפרי...אם תשלם 15 ש"ח בחודש כמו נטפרי, תקבל כזה אופציה

דרך אגב...
אני לא משלם להם כל חודש, פתחתי חשבון שם רק כדי לקנות נקודות.
אבל בבקשה אל תסטה מהנושא... -
אני שולח פניות למערכת של הפורום ואין לי מושג אם הפניות התקבלו או נענו,
לכן אני מציע שיהיה כרטיסייה של הפניות שלי משהו כמו בסגנון של האיזור האישי בנטפרי...

כך אוכל לדעת מה דעת המערכת על כל פניה, האם היא התקבלה או סורבה...
@צוות-פיקוח@טשיקאוור-ניוז
@חטח המייל שלי: Gute.0556705393@gmail.com -
@טשיקאוור-ניוז
@חטח המייל שלי: Gute.0556705393@gmail.comפוסט זה נמחק! -
אני שולח פניות למערכת של הפורום ואין לי מושג אם הפניות התקבלו או נענו,
לכן אני מציע שיהיה כרטיסייה של הפניות שלי משהו כמו בסגנון של האיזור האישי בנטפרי...

כך אוכל לדעת מה דעת המערכת על כל פניה, האם היא התקבלה או סורבה...
@צוות-פיקוח@טשיקאוור-ניוז גם אני מצטרף לבקשה.
-
@טשיקאוור-ניוז גם אני מצטרף לבקשה. אחלה רעיון
