בקשת מידע | מכונת הטבעה על ספרים
-
יש לי מכונת הטבעה, ואני לא מבין בזה אם יש מישהו שיודע איך משתמשים בזה ? ומה עושים עם ארבעת המקשים שיש שם ? תודה רבה.

-
יש לי מכונת הטבעה, ואני לא מבין בזה אם יש מישהו שיודע איך משתמשים בזה ? ומה עושים עם ארבעת המקשים שיש שם ? תודה רבה.

@המשיח-בדלת https://www.electrotherm.co.il/MTB-item2648
https://www.ebuy7.com/he/video/673540606328.html
התמונה שהבאת היא של בקר שליטה בטמפרטורה של המכונה -
יש לי מכונת הטבעה, ואני לא מבין בזה אם יש מישהו שיודע איך משתמשים בזה ? ומה עושים עם ארבעת המקשים שיש שם ? תודה רבה.

@המשיח-בדלת כתב בבקשת מידע | מכונת הטבעה על ספרים:
יש לי מכונת הטבעה, ואני לא מבין בזה אם יש מישהו שיודע איך משתמשים בזה
תעלה צילום של הכל,
זה מכונה שמטביעה כיתוב על בסיס גלופות ופויל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות