בעיה | פקודות מאקרו נמחקות באופיס
-
יש לי קובץ אקסל עם פקודות מאקרו, שעובד מצויין בגרסת office 2016 mondo build 2208
עכשיו יש לי build 2505 גם 2016 והמאקרו פשוט נמחק , הקובץ מזוהה כפגום
אולי מישהו נתקל בבעיה?
תודה מראש
נ.ב אישרתי את ההגדרות הנצרכות ב''מרכז יחסי האימון''@d.a1
הבעייה פה גם היא נמצאת בחוסר תאימות של וינדוס לשפת התצוגה עברית..
אם תפתחו את קורא הטקסט של המאקרו
תגלו שהוא מציג כלל לא מזהה את המילים בעברית אלא מציג אותם כסימני שאלה.
בדומה לשורת הפקודה כשאין לו חבילת עברית.
הפתרון:
הגדרות>זמן ושפה>הרחיבו את ''שפת התצוגה של וינדוס''>בטלו את ''בטא: שימוש ביוניקוד UTF-8 לתמיכה בשפות עולמיות''
וזהו!!
הבעייה נפתרת..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות