בקשת מידע | שליטה על לדים
-
קניתי את המוצר הבא:

להבנתי הוא אמור לעבוד או עם רכזת או ישירות דרך אפליקציה, אבל אני לא מצליח להפעיל אותו דרך האפליקציה (נתקע בשלב הוספת מכשיר...)
מישהו מכיר את המוצר הספציפי ויודע להדריך אותי?תודה רבה
-
@mefateach כתב בבקשת מידע | שליטה על לדים:
@aiib זיגבי חייב רכזת זיגבי
המוצר לא אמור לתמוך בשתי האפשרויות?
-
@mefateach כתב בבקשת מידע | שליטה על לדים:
@aiib זיגבי חייב רכזת זיגבי
המוצר לא אמור לתמוך בשתי האפשרויות?
-
@mefateach כתב בבקשת מידע | שליטה על לדים:
איך שאני הבנתי המוצר תומך ב2 אופציות, אם רוצים לעבוד עם פרוטקול זיגבי אז צריך רכזת. טעיתי?
-
@mefateach כתב בבקשת מידע | שליטה על לדים:
איך שאני הבנתי המוצר תומך ב2 אופציות, אם רוצים לעבוד עם פרוטקול זיגבי אז צריך רכזת. טעיתי?
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

